خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان همدان خبر داد:

انصراف 45 کاندیدای چهارمین دوره شورای اسلامی شهر همدان

کد خبر : ۸۰۶۳۶

در حال حاضر 196 کاندیدای شورای شهر در همدان رقابت می‌کنند.

ایلنا-همدان: حسن قهرمانی‌مطلق با اشاره به ثبت‌نام 245 نامزد انتخابات شورای شهر در همدان گفت: با رد صلاحیت چهار نفر و انصراف 45 کاندیدا، 196 نفر در شهر همدان مشغول به فعالیت‌های انتخاباتی هستند.

وی خاطرنشان کرد: در سطح شهرستان همدان 607 کاندیدا و در سطح روستاها نیز 463 نفر فعالیت‌های انتخاباتی دارند.

فرماندار همدان با تأکید بر رعایت اخلاق انتخاباتی توسط کاندیداها تصریح کرد: در این‌باره جلسه‌ای با حضور کاندیداها برگزار شد و نکات مهم در رعایت اخلاق انتخاباتی به آنان اعلام شد.

وی اظهار داشت: تخلفات تبلیغاتی توسط کمیته‌ای در فرمانداری به صورت ویژه مورد رصد قرار می‌گیرد و در صورت لزوم به دادگاه نیز ارجاع داده خواهد شد.

قهرمانی‌مطلق با بیان اینکه یک مورد ارجاع به دادگاه داشتیم، گفت: با هرگونه بی‌اخلاقی در تبلیغات انتخاباتی شورای شهر برخورد خواهد شد.

فرماندار همدان ممنوع بودن ورود هر گونه نهاد دولتی و شبه‌دولتی در تبلیغات را یادآور شد و اظهار داشت: در این رابطه نیز یک مورد به دادگاه ارجاع داده شده است.

وی تأکید کرد: در بخش دولتی الصاق عکس، پوستر و بنر ممنوع بوده و در بخش خصوصی نیز باید با رضایت مالک این کار صورت گیرد.

قهرمانی‌مطلق مردم را بهترین تصمیم‌گیرنده و قضاوت‌کننده در بحث انتخابات دانست و افزود: مردم اگر بی‌اخلاقی در این عرصه ببینند خود آن‌ها بهترین قضاوت را در مورد کاندیدای مورد نظر خواهند کرد.

وی تصریح کرد: کاندیدایی که می‌خواهد با پا گذاشتن بر روی قانون نظر و رأی مردم را جلب کند نمی‌تواند خادم خوبی برای مردم باشد.

فرماندار همدان در پایان تصریح کرد: در سطح شهر 130 نقطه در حدود شش هزار متر برای تبلیغات کاندیداهای شورا تعریف شده و مردم باید در این عرصه قضاوت عادلانه‌ای داشته باشند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز