خبرگزاری کار ایران

رییس مجلس مشورتی ایثارگران کشور؛

امروز رای ما به اندازه سینه سپر کردن شهدا در دفاع از مرزها ارزش دارد

کد خبر : ۷۵۹۲۹

به مناسبت سوم خرداد، سالروز آزاد سازی خرمشهر و میلاد با سعادت امام مهربانی حضرت امام علی (ع)، مراسمی با حضور نمازگزاران دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار شد.

ایلنا: در این مراسم که در مسجد فاطمه الزهرا (س) دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار شد جلال رحیمی رییس مجلس ایثارگران کشور گفت: جوان‌های ما در جهان سرآمد هستند و امروز ما به برکت خون شهدا توانسته ایم در جهان الگو و سرمشق بسیاری از دولتها باشیم.

به گزارش ایلنا از همدان، عضو هیأت علمی واحد همدان افزود: نظام جمهوری اسلامی با زحمت های فراوان به ثمر رسیده است و برای به بار نشستن درخت انقلاب بیش از 220 هزار شهید، 600 هزار مجروح و بیش از 40 هزار نفر آزاده جان بر کف ایستاده اند.

رحیمی تاکید کرد: کشور ایران با داشتن 75 میلیون نفر چیزی در حدود یک صدم جمعیت کشورهای دنیا را به خود اختصاص داده است ولی زمانی که شما اخبار سیاسی جهان را رصد می کنید بیش از 40 درصد این اخبار به ایران و نظام جمهوری اسلامی مربوط می باشد و این نشانگر نقش حساس ایران در دنیا است.

رییس مجلس ایثارگران کشور خاطرنشان کرد: زمانی در این کشور ارزش حیوان‌های دولت‌های آمریکایی بیشتر از انسان‌ها بود، ولی به شکر خدا امروز به برکت انقلاب اسلامی، ارزش‌های والای انسانی در ایران حکم فرما است.

وی اظهار داشت: در ابتدای جنگ، دشمن فکر می کرد در مدت یک هفته می تواند ایران را اشغال كند. ولی دلاور مردی‌های جوانان ایرانی مانع از این کار شد.

عضو هیأت علمی واحد همدان گفت: در آزادسازی خرمشهر جنگ از حالت تن به تن، به حالت تن به تانک تبدیل شده بود و اگر  همت و غیرت جوانان این مرز وبوم نبود، الان خوزستان دیگر جز ایران نبود.

وی تاکید کرد: اگر ما امروز در جهان عزتی داریم و کشورهای پیشرقته و قدرتمند دنیا حاضر به مذاکره با ما هستند تمامی از برکت خون شهدا و ایثارگری و جانفشانی شهدا است و ما مدیون خون هزارا شهید کشور هستیم.

رحیمی گفت: حفظ نظام و حمایت از ولی فقیه امروز وظیفه اساسی نسل جوان است و شما دانشجویان با انجام این دو اصل می توانید رهرو راه شهدای گرانقدر ایران اسلامی باشید.

رییس مجلس ایثارگران کشور گفت: خوشبختانه میانگین حضور مردم در انتخابات بیش از 65 درصد است که این آمار در دنیا حدود 40 درصد است و امروز بیش از 80 ماهواره فارسی زبان مصمم است که حضور مردم را در انتخابات آتی کم رنگ و کم اثر نشان دهد.

رحیمی بیان داشت: امروز رای ما به اندازه سینه سپر کردن شهدا در دفاع از مرز و کیان ایران اسلامی ارزش دارد و می تواند در آینده کشور عزیزمان ایران بسیار سرنوشت ساز باشد.

در ادامه این مراسم، مسؤولین و کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی همدان با حضور در مزار شهدای گمنام تدفین شده در واحد همدان با قرائت فاتحه با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی و شهدا تجدید پیمان کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز