خبرگزاری کار ایران

آتش سوزی بازار همدان، هشداری برای ایمن‌سازی بازار همدان

کد خبر : ۷۱۳۲۶

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان با اشاره به اینکه در آتش‌سوزی بازار نخود ریزها در همدان، خسارت زیادی به بخش‌های تاریخی بازار وارد نشده است، افزود: با توجه به اینکه آتش‌نشانی به موقع در محل حادثه حضور یافته است، خسارت زیادی به بازار وارد نشده است.

ایلنا: علیرضا ایزدی گفت: در بازار، فردی در مغازه‌اش در حال جوشکاری بوده که با اتصال دستگاه جوشکاری، این حادثه رخ داده اما خوشبختانه آتش به حدی نرسید که خسارت زیادی به بازار وارد کند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان این حادثه را هشداری برای ایمن‌سازی بازار عنوان کرد و گفت: افراد مشغول به کسب و کار در این بازار باید در ساخت و سازها دقت لازم را داشته باشند تا علاوه بر ارتزاق بتوانند از هویت ملی و تاریخی نیز حفاظت کنند.

وی با اعلام آمادگی میراث فرهنگی در زمینه ایجاد امنیت در بازار به عنوان یک منطقه قدیمی و تاریخی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه میراث فرهنگی، نشانی از هویت ملی و تاریخی ما به شمار می‌رود، باید بتوانیم با اجرای مسائل ایمنی و تقویت آنها از بروز چنین حوادثی جلوگیری کنیم.

ایزدی در پایان اضافه کرد: میراث فرهنگی در زمینه حفظ امنیت در بازار آمادگی هر گونه همکاری به ویژه در زمینه ساخت و ساز را دارد. چرا که همه نقاط بازار، هویت تاریخی همدان است که امیدواریم بتوانیم در حفظ این هویت کمک کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز