خبرگزاری کار ایران

سامانه ندای امداد همدان راه اندازی شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۲۲

ندای امداد در راستای ارائه خدمات امدادی بهتر با شماره 147 در همدان راه اندازی شد.

ایلنا - همدان: هم استانیهای عزیز از این بعد می توانند با تلفن سه رقمی 147 حوادث و سوانح را به اطلاع نیروهای امدادی هلال احمر برسانند.

حسین اشرفی در گفتگو با خبرنگار ایلنا معاون امداد و نجات جمعیت هلا احمر استان با اشاره به راه اندازی مركز پاسخگوئی امدادی هلال احمر استان گفت: این جمعیت در حال حاضر در سطح استان همدان می تواند حوادث اعلامی از سوی مردم را دریافت و با اطلاع به نزدیكترین پایگاه امدادی خود، دراسرع وقت در محل حادثه حاضر شوند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان همدان ضمن اشاره به كارایی فوق افزود: این مركز توانایی پاسخگویی خودكار به مخاطبین را نیز داشته به طوری كه مطالب آموزشی همچون خود امدادی و كمكهای اولیه از قیبل خونریزی، شوك و آسیبهای استخوانی، گرما زدگی، سرما زدگی، آشنایی با سوانح و حوادث طبیعی و غیر طبیعی مثل سیل و زلزله، رعد برق و آتش سوزی و اصول ایمنی، آشنایی با كیف امداد و نجات خانواده و در آخر ارسال نظرات و پیشنهادات در آن تعبیه شده است.

اشرفی بیان داشت: هم اكنون در كلیه شهرستانهای استان تلفن 147 آماده دریافت اخبار و اطلاعات حوادث بوده و در نیروهای امدادی در اسرع وقت به محل اعزام خواهند شد اما سامانه پاسخگویی خودكار اطلاعات امدادی در حال حاضر تنها در شهرستان همدان آماده جوابگویی است كه با برطرف شدن مشكلات سامانه این امكان در دیگر شهرستانها نیز ایجاد می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز