خبرگزاری کار ایران

تئاتر می تواند نقش آموزشی و پرورشی داشته باشد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۴۲

در دومین روز از برگزاری نوزدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان در بخش جنبی نمایش" قصه گرگ گرسنه" توسط «گروه نمایشی گپ» به کارگردانی مهدی مسلمی با حضور دانش آموزان در مجتمع فرهنگی هنری جوان کبودرآهنگ به روی صحنه رفت.

ایلنا-همدان: در دومین روز از برگزاری نوزدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان در بخش جنبی نمایش" قصه گرگ گرسنه" توسط «گروه نمایشی گپ» به کارگردانی مهدی مسلمی با حضور دانش آموزان در مجتمع فرهنگی هنری جوان کبودرآهنگ به روی صحنه رفت.

به گزارش ایلنا؛ محمد مسلمی در حاشیه اجرای این نمایش گفت: آموزش هایی که از طریق تئاتر به کودکان و نوجوانان ارائه می شود به مراتب تاثیر گذارتر از دیگر موارد آموزشی است.

مسلمی افزود: تئاتر همانند کتاب می تواند نقش آموزشی و پرورشی داشته باشد و نمایش در اغلب موارد ابزار تعلیمی برای آموزش اصول و قواعد شهروندی به کودکان است و باعث کمک به رشد اعتماد به نفس بچه ها و بالا بردن توانایی آنان خواهد شد.

وی همچنین با تاکید بر نقش هدایتی تئاتر و نمایش در تخیلات کودکان بیان کرد: تئاتر کودک برخوردهای عینی کودک را با واقعیت دنیای پیرامونش بیشتر و بیشتر می کند تا کودکان به بینش درستی از زندگی برسند.

نوزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان از 16 تا 22 مهر ماه برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز