خبرگزاری کار ایران

در هفته دولت انجام می‌شود؛

بهره برداری از 7 پروژه شاخص راهسازی به ارزش 393 میلیارد ریال

asdasd
کد خبر : ۹۹۴۸۹

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان از بهره برداری 7 پروژه شاخص راهسازی همزمان با هفته دولت خبر داد.

ایلنا: مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان از بهره برداری ۷ پروژه شاخص راهسازی همزمان با هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندرعباس، مهندس مهدی زندیه وکیلی افزود: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر ۳۹۳میلیارد و ۵۶۰ میلیون ریال در پنج شهرستان هرمزگان به بهره برداری می‌رسد.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در تشریح جزئیات این پروژه‌ها افزود: چهارکیلومتر از قطعه دوم باند دوم محور سه راهی میناب ـ رودان با حضور استاندار هرمزگان مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

زندیه وکیلی افزود: این قطعه با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی در حوزه استحفاظی رودان افتتاح می‌شود.

وی طول کل این پروژه را هفت کیلومتر عنوان کرد که با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث است.

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان همچنین از افتتاح راه روستایی برتمب ـ شهر کهنه در شهرستان بندرعباس خبر داد و گفت: این پروژه به طول ۲ کیلومتر و با اعتبار ۸۶۰ میلیون ریال از محل اعتبارات استانی احداث شده که طی روزهای آینده بهره برداری از آن آغاز می‌شود.

مهندس زندیه وکیلی در ادامه به افتتاح قطعه دوم راه درز ـ سایبان شهدادی در حاجی آباد اشاره کرد و افزود: این قطعه به طول چهار کیلومتر از محل اعتبارات استانی احداث شده است. وی میزان اعتبار هزینه شده برای احداث این قطعه را ۱۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال عنوان کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان همچنین از اتمام بهسازی دو قطعه محور میناب ـ جاسک به طول ۴۰ کیلومتر خبر داد.

به گفته وی، بهسازی این محور با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی هزینه شده است.

مهندس زندیه وکیلی در پایان به افتتاح چهار دستگاه پل در محور میناب ـ جاسک اشاره کرد و بیان داشت: این پل‌ها در حوزه استحفاظی جاسک و با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال احداث شده است.

وی با اشاره به ضرورت حفظ جاده‌ها به عنوان سرمایه ملی اظهار داشت: با توجه به عمر بالای قطعاتی از محور بندرلنگه در ۱۵ کیلومتری از این محور عملیات روکش جدید اجام شده و زیر بار ترافیک قرار گرفته است. مهندس زندیه وکیلی اعتبار هزینه شده برای اجرای این پرو‍ژ را ۲۰ میلیارد ریال عنوان کرد.

وی در پایان به تلاش مستمر راه و شهرسازی برای تبدیل محور بندرعباس ـ رودان و بندرعباس ـ میناب به بزرگراه اعلام کرد: پنج کیلومتر از باند دوم محور چاه شیرین ـ میناب با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال آماده بهره برداری است.

به گفته زندیه وکیلی در هفته دولت همچنین عملیات اجرایی پنج کیلومتر باقی مانده از این بزرگراه نیز با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال آغاز می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز