خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تاکید کرد:

لزوم ارتباط مستمر بین نسل‌های مختلف هنرمندان هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۹۴۴۵۱

با توجه به رویکرد جدید اداره کل ارشاد اسلامی استان امیدواریم که در آینده‌ای نزدیک شاهد تحولات و پیشرفت‌های عظیم در حوزه‌های مختلف فرهنگ و هنر هرمزگان باشیم.

ایلنا: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان در مراسم ضیافت افطاری که با حضور جمعی از هنرمندان پیشکسوت و فعالان هنری، مطبوعاتی و رسانه‌ای برگزار شد، گفت: سرمایه‌های اصلی حوزه فرهنگ، هنرمندان هستند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از بندرعباس، حجت الاسلام و المسلمین حسین مرشدی در این مراسم که با همکاری مدیریت فرهنگ سرای طوبی و داشگاه جامع علمی – کاربردی فرهنگ و هنر خلیج فارس برگزار شد افزود: حضور هنرمندان فعال و تأثیرگذار هر رشته در کنار هم می‌تواند نقش بسزایی در ایجاد مودت و دوستی بین اهالی فرهنگ و هنر هرمزگان داشته باشد.

وی اذعان داشت: هنرمندان سرمایه‌های اصلی و واقعی عرصه فرهنگ و هنر هرمزگان است و ایجاد اشتراک نظر و عقیده و ارتباط بین نسل‌های مختلف هنرمندان مستلزم گردهمایی‌های مشترک با رویکرد هم افزایی استعداد‌ها و توانمندی‌هاست.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان اظهار کرد: طی چند ماه اخیر چندین جلسه مشترک و مجزا با دیدگاه بررسی وضعیت فرهنگ و هنر استان و اتخاذ راهکار‌ها و سیاست‌های مناسب منطبق با دیدگاه هنرمندان استان در رشته‌های مختلف برگزار شده است که نظرات، دیدگاه‌ها، انتقادات و پیشنهادات مطرح شده پس از کار‌شناسی دقیق و اصولی در سرلوحه کار بخش‌های مختلف اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان قرار گرفته است.

مرشدی عنوان کرد: با توجه به رویکرد جدید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در ارتباط با هنرمندان بسیار امیدوار خواهیم بود که در آینده‌ای نزدیک شاهد تحولات و پیشرفت‌های عظیم در حوزه‌های مختلف فرهنگ و هنر هرمزگان باشیم.

یادآور می‌شود، در این مراسم برنامه‌های مختلفی از جمله شعر خوانی، اجرای قطعات موسیقی سنتی با موضوع رمضان و... برگزار شد که مورد استقبال هنرمندان و اهالی فرهنگ، هنر و رسانه قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز