خبرگزاری کار ایران

ثبت رکورد ریخته‌گری 33 ذوب در فولاد هرمزگان

کد خبر : ۶۷۰۴۸

روند رو به رشد تولید تختال، کارکنان سخت کوش فولاد هرمزگان موفق به ثبت رکورد روزانه ریخته‌گری ۳۳ ذوب و تولید ۳ هزار و ۵۶۵ تن تختال در فروردین ماه ۹۲ شده‌اند.

ایلنا - بندرعباس، تلاشگران پیشرفته‌ترین کارخانه فولاد کشور درادامه روند افزایش تولید و ثبت رکوردهای پی در پی، در سال حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی موفق به دستیابی رکورد ریخته‌گری روزانه ۳۳ ذوب شدند.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، معاون بهره برداری شرکت فولاد هرمزگان گفت: روند رو به رشد تولید تختال، کارکنان سخت کوش فولاد هرمزگان موفق به ثبت رکورد روزانه ریخته‌گری ۳۳ ذوب و تولید ۳ هزار و ۵۶۵ تن تختال در فروردین ماه ۹۲ شده‌اند.

 کیومرث بهرامی با اشاره به اینکه رکورد قبلی تولید در اسفندماه سال گذشته با ریخته‌گری ۳۱ ذوب و تولید ۳۳۹۸ تن اسلب در روز بوده است، افزود: صنعتگران فولاد هرمزگان در این ماه تعداد ذوب ریخته‌گری شده در یک سکوئنس را به عدد ۱۷ رساندند که دستیابی به این موفقیت را حاصل افزایش عمر تاندیش از ۸ به ۱۰ ساعت دانست.

وی ابراز امیدواری کرد: با تثبیت شرایط، این زمان افزایش و تعداد ذوب‌ها در یک سکوئنس افزایش یابد که افزایش تعداد ذوب در یک سکوئنس باعث کاهش زمان‌های آماده سازی ریخته‌گری، کاهش ضایعات، و کاهش مصارف نسوز می‌شود.

بهرامی بیان داشت: با ثبت رکورد تولید در فروردین ماه، آغاز درخشانی در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی برای شرکت فولاد هرمزگان محسوب می‌شود و در صورت مساعد بودن شرایط محیطی امید می‌رود با سعی و تلاش تمامی کارکنان و پشتیبانی تمامی واحدهای ستادی و پشتیبانی شاهد ثبت رکورد‌های پی در پی و افزایش تولید و ظرفیت اسمی در آینده نزدیک باشیم.

شرکت فولاد هرمزگان در ۱۳ کیلومتری غرب شهر بندرعباس، ظرفیت تولید ۵/۱ میلیون تن تختال و یک میلیون و ۶۵۰ هزار تن آهن اسفنجی در سال را دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز