خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فناوری اطلاعات استانداری هرمزگان گفت:

مهلت ثبت‌نام دفاتر پیشخوان دولت در هرمزگان تمدید شد

کد خبر : ۴۱۸۰۸

مدیرکل فناوری اطلاعات استانداری هرمزگان گفت: تمام متقاضیان حقیقی و حقوقی علاقمند به راه‌اندازی دفتر پیشخوان خدمات الکترونیک دولت می‌توانند تا تاریخ اعلام شده از طریق سایت های www.pishkhan-hormozgan.ir و hormozgan.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

ایلنا - هرمزگان مدیرکل فناوری اطلاعات استانداری هرمزگان گفت: تمام متقاضیان حقیقی و حقوقی علاقمند به راه‌اندازی دفتر پیشخوان خدمات الکترونیک دولت می‌توانند تا تاریخ اعلام شده از طریق سایت های www.pishkhan-hormozgan.ir و hormozgan.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

به گزارش ایلنا: وی افزود: افراد پس از ثبت‌نام باید مدارک خود را از طریق پست سفارشی یا به صورت حضوری در پاکت در بسته به دبیرخانه استانداری تحویل دهندو رسید دریافت کنند.
یزدانی با اشاره به شرایط افراد متقاضی دفاتر پیشخوان دولت تصریح کرد: برای ثبت نام دفاتر پیشخوان دولت شرایط سنی لحاظ نمی‌شود و افراد دارای حداقل مدرک لیسانس با رشته‌های کامپیوتر، برق و مدیریت با تمام گرایش‌ها، مهندسی IT و مهندسی صنایع می توانند مدارک خود را ارسال کنند.
وی ادامه داد: پس از مهلت اعلام شده و ارائه امتیازبندی افراد، نسبت به اعلام اسامی اشخاص حقیقی و حقوقی برگزیده در مدت ۲۰ روز از طریق سایت های اعلام شده، اقدام می شود.
مدیرکل فناوری اطلاعات استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: خانواده معزز شهدا و جانبازان بالای 70 درصد از امتیازات ویژه‌ای در واگذاری دفاتر پیشخوان دولت برخوردار هستند ضمن اینکه بومی بودن و سکونت بیش از پنج‌سال در هرمزگان نیز دارای امتیاز بالاتری نسبت به افراد غیر بومی است.
وی در ادامه با بیان اینکه توسعه دفاتر پیشخوان دولت باعث صرفه‌جویی در وقت و هزینه است، ابراز داشت: با راه‌اندازی این دفاتر به کاهش ترافیک و انجام سریع امور مردم کمک می‌شود.
یزدانی از راه‌اندازی 63 دفتر پیشخوان دولت شهری و روستایی در استان هرمزگان خبر داد و بیان کرد: از این تعداد 13 دفتر در بندرعباس، 18 دفتر در سایر شهرها و 32 دفتر پیشخوان روستایی راه‌اندازی می‌شود.
وی افزود:‌ امیدواریم با حرکتهای ایجاد شده دردفاتر پیشخوان دولت گامی موثر در پیشبرد ارائه خدمات به مردم داشته باشیم.
این مقام مسئول در پایان از ارائه خدمات جدید دولتی توسط دفاتر پیشخوان دولت سخن گفت و یادآور شد: متقاضیان می‌توانند برای اطلاعات بیشتر به سایت دفاتر پیشخوان و سایت استانداری هرمزگان مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز