خبرگزاری کار ایران

وزیر راه و شهرسازی در بندر عباس

ادامه محور بزرگراه بندرعباس سیرجان آماده بهره برداری است

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۲۵

سه طرح عمرانی با اعتبار هفت هزار و 700 میلیارد ریال در هرمزگان به بهره برداری رسید.

 بندرعباس - ایلنا: وزیر راه و شهرسازی گفت: سه طرح عمرانی با اعتبار هفت هزار و 700 میلیارد ریال در هرمزگان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندرعباس، علی نیکزاد در مراسم افتتاح طرح های عمرانی و صنعتی استان هرمزگان گفت: 4 هزار میلیارد ریال از این اعتبار مربوط به طرح مسکن مهر2 هزار میلیارد مربوط به طرح راه آهن و یک هزار و 700 میلیارد ریال مربوط به طرح جاده ای است.

وی به احداث 130 هزار واحد مسکن مهر در شهرهای بالای 25هزار جمعیت و كمتراز آن و همچنین روستاهای استان در زمان دولت نهم و دهم اشاره کرد و افزود: تا کنون15 هزار واحد به بهره برداری رسیده است و‌ تا پایان سال 41 هزار واحد واحد مسکونی دیگر طی سه ماه سال آینده در هرمزگان ساخته می شود.

وزیر راه و شهرسازی افزود:‌ امروز 10 هزار و 303واحد مسکونی در استان هرمزگان افتتاح و به صاحبانش واگذار شد.

نیکزاد همچنین با اشاره به طرح ریلی راه آهن بافق- بندرعباس گفت:‌ طرح ریلی که امروز در این استان به بهره برداری رسید، دوخطه کردن 180 کیلومتر از راه آهن بافق بندر عباس بود که شرکت راه آهن این کار را با 47 میلیون یورو سرمایه گذاری در کوتاه ترین زمان انجام داده است.

وی خاطرنشان کرد: در طرح جاده ای استان هرمزگان نیز 242 کیلومتر از مسیر 324کیلومتری محور اصلی بندر عباس، سیرجان افتتاح شد.

وزیر راه و شهرسازی گفت: این طرح، مسیر اصلی حمل کالا به آسیای میانه و بالعکس است و ادامه این مسیر در استان کرمان آماده بهره برداری است که در آینده نزدیک با حضور رییس جمهور افتتاح خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز