خبرگزاری کار ایران

بهره برداری از بزرگراه بندر عباس - باغات با حضور رئیس جمهور

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۹۲

در این محور 4 دستگاه تقاطع غیر همسطح بزرگ و 2 دستگاه تونل به طول 1234 و 170 متر احداث شده است

 بندرعباس - ایلنا: همزمان با سفر رئیس جمهور به استان هرمزگان بهره برداری از 242 كیلومتری از بزرگراه بندرعباس – باغات كه جزء پروژه بزرگراه بندرعباس – سیرجان است باند دوم این بزرگراه در حوزه هرمزگان تكمیل شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندرعباس، مدیر كل راه و شهرسازی استان در حاشیه افتتاح این پرو‍‍ژه گفت: پروژه بندرعباس – سیرجان به طور كلی 324 كیلومتر در قالب 13 قطعه سال 1387 آغاز و به تناسب عملیات اجرا شده و تكمیل قطعات تدریجا بهره برداری شده است.

زندیه وكیلی افزود: 242 كیلومتر از طول كل پروژه بزگراره سیرجان – بندرعباس در قالب 10 قطعه در حوزه استحفاظی استان هرمزگان واقع شده كه با افتتاح رسمی آن توسط رئیس جمهور این پروژه در حوزه هرمزگان پایان یافت.

وی گفت: این محور شامل 4 دستگاه تقاطع غیر همسطح بزرگ و در 2 دستگاه تونل به طول 1234 و 170 متر می باشد كه با بهره برداری آن ترافیك روان را در این محور شاهد هستیم.

مدیر كل راه و شهرسازی استان هرمزگان افزود: احجمام عمده عملیاتی شامل: 550هزار متر مكعب بتن ریزی 24میلیون متر مكعب عملیات خاكی و یك میلیون و 250هزار تن آسفالت در این پروژه عملیات راهسازی انجام شده است.

زندیه وكیلی گفت: برای بهره برداری از محور بزرگراه سیرجان – بندرعباس در حوزه هرمزگان 170 میلیارد تومان هزینه شده است.

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز