خبرگزاری کار ایران

تاکسیهای غیرفعال در طرح کد شناسایی تاکسی بندرعباس شناسایی شدند

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۴۰

این طرح آمار واقعی تاکسیها در هر مسیر را مشخص کرده که حاصل آن خروج یکصد و سی دستگاه تاکسی غیرفعال از لیست تاکسیهای فعال است

ایلنا - بندرعباس، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی بندرعباس گفت: با پایان یافتن طرح کد شناسایی تاکسیها، تاکسیهای غیر فعال نیز شناسایی شدند.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، مصطفی خادم در بیان مزایای این طرح گفت: علاوه بر اینکه شهروندان عزیز میتوانند نسبت به شناسایی تاکسی به سهولت اقدام نمایند، سازمان نیز با برنامه ریزیهای از پیش تعیین شده توانست به آمار نسبتاً دقیق از تاکسیهای هر خط و نیازمندیهای هر مسیر دست پیدا کند.

وی در این باره توضیح داد: این طرح به ما امکان پالایش تاکسیهای نیمه فعال از غیر فعال و نیازمندیهای هر مسیر به تعدا د تاکسی و غیره را فراهم نمود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی ادامه داد: داشتن آمار دقیق در برنامه ریزیهای سازمانی الزامی و تاثیرگذار بوده و از آنجاییکه در طرحهای مختلف توسعه و نوسازی ناوگان، آمار تاکسیها متغیر می نمود این طرح آمار واقعی تاکسیها در هر مسیر را مشخص کرده که حاصل آن خروج یکصد و سی دستگاه تاکسی غیرفعال از لیست تاکسیهای فعال است و یکی از دست آوردهای مهم این طرح نیز میباشد.

وی در پایان به آندسته از مالکان و تاکسیرانان که موفق به دریافت کد تاکسی نشده اند متذکر شد: تاکسیهای غیر فعال طبق روال گذشته جهت ابطال کارت سوخت و نهایتاً صدور احکام قضایی در خصوص تعیین میزان خسارات وارده به ناوگان تاکسیرانی، به مراجع ذیصلاح معرفی میشوند.

لازم به ذکر است مالکین اینگونه تاکسیها قبل از اقدام نهایی سازمان، میتوانند پیگیر موارد خود بوده و چنانچه دلایل و مستندات قابل قبول ارایه نمایند سازمان تخفیف های لازم را لحاظ خواهد نمود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز