خبرگزاری کار ایران

دستیار ویژه رئیس‎جمهور از پروژه های راهسازی هرمزگان بازدید کرد

کد خبر : ۱۰۰۶۳

پل بزرگ جلابی یكی از پروژه های مهر ماندگار در حوزه راه سازی است كه در محور بندر عباس - رودان -كهنوج واقع شده و اولین پروژه ای بود كه مهندس محرابیان از آن بازدید كرد.

ایلنا - بندرعباس: پل بزرگ جلابی یكی از پروژه های مهر ماندگار در حوزه راه سازی است كه در محور بندر عباس - رودان -كهنوج واقع شده و اولین پروژه ای بود كه مهندس محرابیان از آن بازدید كرد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، مدیر كل راه و شهرسازی استان هرمزگان با بیان این كه پل بزرگ جلابی بطول 380 مترمی باشد اعلام كرد: با بهره برداری از این پروژه و تفكیك باندهای رفت و برگشت ایمنی عبور مرور افزایش خواهد یافت.

مهدی زندیه وكیلی میزان پیشرفت فیزیكی پروژه را 38 درصد عنوان كرد.

در ادامه پل بزرگ حسنلنگی نیز مورد بازدید قرار گرفت این پل دارای 80درصد پیشرفت فیزیكی است و بزودی به بهره برداری می رسد

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی نیز با اشاره به این كه محور بندرعباس - دو راهی میناب در طول فعالیت دولت نهم احداث و بهره برداری شد افزود: تردد دراین محور در محل پل های قدیمی حسن لنگی و جلابی به صورت تك بانده انجام می شود كه با هدف رفع نقاط حادثه خیز و ارتقاء ایمنی محور این 2 پروژه بزرگ پل سازی در حال اجرا است.

زندیه وكیلی افزود: پل 300 متری حسنلگی و 700 متر راههای طرفین آن پیشرفت مناسبی داشته و با برنامه ریزی صورت گرفته تا نیمه اول آبان بهره برداری می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز