خبرگزاری کار ایران

رئیس شبكه خانه‌های صنعت و معدن ایران:

اصلاح نرخ تورم و بیکاری از شروط ریاست‌جمهوری است

کد خبر : ۸۷۶۶۴

اصلاح نرخ تورم و نرخ بیكاری از شروط اصلی مردمی شناخته شدن رئیس جمهور منتخب است.

ایلنا: رئیس شبکه خانه‌های صنعت و معدن ایران خطاب به رئیس جمهور منتخب، خواستار اصلاح ۳ نرخ جاری در کشور شد و گفت: ‌ اولین نرخ، نرخ بهره است که با رقم سالیانه ۲۵ درصد، مصداق کامل جنایت است.
غنیمی فرد در همایش تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان مرکزی که در سالن کوه نور اراک برگزار شد، اصلاح نرخ تورم و نرخ بیکاری را از دیگر شروط اصلی مردمی شناخته شدن رئیس جمهور منتخب دانست و خاطرنشان کرد: ‌حمایت از تولید ملی، برقراری آشتی ملی و استقرار آشتی جهانی از وظایف ما در راستای کمک به رئیس جمهور آینده است.
وی ضمن تقدیر از رئیس جمهور آمریکا به دلیل تحریم کردن نفت ایران تصریح کرد: این اقدام باعث شد ما از پول رایگان نفت بگذریم و قدری به کارکردن بپردازیم.
در ادامه رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی با بیان اینکه همه واحدهایی که با وضعیت کنونی کشور و فشارهای اقتصادی، به تولید مشغول هستند جزء واحدهای نمونه‌اند، گفت: ‌صادرات استان مرکزی طی دو سال گذشته، علی رغم همه تحریم‌ها افزایش داشته و رقم آن در سال ۹۱ از مرز ۱ میلیارد و ۲۰ میلیون دلار گذشت.
زاوشی ضمن اشاره به افزایش تعداد متقاضیان دریافت پروانه فعالیت در بخش صنعت ادامه داد: ‌ در سال ۹۰ تعداد ۷۵۰ متقاضی داشتیم که این رقم در سال ۹۱ به ۱۰۰۶ نفر رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز