خبرگزاری کار ایران

سردار رادان:

بخشی از زورگیری‌ها ریشه در مسائل اقتصادی دارد

asdasd
کد خبر : ۳۷۱۳۰

وقوع بخشی از زورگیری ها این بود كه مجرمان احساس كردند هزینه جرم بالا نیست ولی بخش دیگر ریشه در مسائل اقتصادی دارد كه در این اواخر به جامعه فشار می آورد./ در عدد كاهش كشتار جاده ای شاخص استان مركزی چندان خوب نیست و نسبت به سایر نقاط كشور عقب تر است.

اراك - ایلنا: وقوع بخشی از زورگیری ها این بود كه مجرمان احساس كردند هزینه جرم بالا نیست ولی بخش دیگر ریشه در مسائل اقتصادی دارد كه در این اواخر به جامعه فشار می آورد.

به گزارش ایلنا جانشین فرمانده انتظامی كشور در حاشیه همایش روسای كلانتری‌ها و فرماندهان پاسگاه های انتظامی در استان مركزی كه صبح امروز در مركز فرماندهی نیروی انتظامی استان برگزار شد با حضور در جمع خبرنگاران در رابطه با وقوع جرائمی چون زورگیری كه در این روزهای اخیر در تهران شاهد آن بودیم مسائل اقتصادی و سبك دانستن هزینه چنین جرائمی را دخیل دانست و گفت: بخشی از زورگیری به علت سبك انگاشتن هزینه جرم زورگیری در برخی مجرمان به وقوع می پیوندد اما بخشی دیگر ریشه در تنگنا ها و مشكلات اقتصادی دارد به گونه ای كه عده ای برای تامین مسائل اقتصادی در این اواخر به راه های غیر مشروع مثل زورگیری روی آورده اند.

سردار احمد رضا رادان با بیان این كه برخورد با جرائم خشن از اولویت های اجرایی در دستگاه قضایی و نیروی انتظامی كشور است از اجرای طرح برخورد با اراذل و اوباش در سراسر كشور خبر داد و تصریح كرد:هزینه تخلف برای این دسته مجرمان بسیار بالاست.

وی از افزایش 30 درصدی كشفیات مواد مخدر در مرزهای كشور خبر داد و گفت: وسعت مرزها در كشور ما نسبت به كشور های دیگر بیشتر است در برخی از مرزها در قسمت های جنوبی شرق كشور بدلیل صعب العبور بودن راه‌ها نبود جاده های دسترس و فقدان تجهیزات آنتن دهی مشكلاتی وجود دارد كه امیدواریم با تامین بودجه كافی این مشكل برطرف شود.

رادان با بیان این كه انسداد مرزها در مسیر های خاكی موجب شده كه شیب مواد مخدر از مرزهای خشكی به دریا كشیده شود تصریح كرد: الویت انسداد مرزهای شمال غرب و جنوب شرق در كشور است.

وی در رابطه با شاخص های امنیت در كشور وضعیت استان مركزی را مطلوب ارزیابی كرد و گفت: در عدد كاهش كشتار جاده ای شاخص استان مركزی چندان خوب نیست و نسبت به سایر نقاط كشور عقب تر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز