خبرگزاری کار ایران

579 مدرسه در استان مركزی با بخاری نفتی گرم می شوند

کد خبر : ۳۶۹۳۹

در حال حاضر579 مدرسه در استان مركزی از بخاری های نفتی به عنوان وسایل گرمایشی استفاده می كنند.

اراك - ایلنا: در حال حاضر579 مدرسه در استان مركزی از بخاری های نفتی به عنوان وسایل گرمایشی استفاده می كنند.
به گزارش ایلنا مسوول روابط عمومی اداره كل آموزش و پرورش استان مركزی با اعلام این خبر به خبرنگار ما گفت: در تمام روستاهای استان كه از گاز طبیعی بهره مند هستند، مدارس با وسایل گازسوز شامل پكیج یا شوفاژ گرم می شوند و طبق دستورالعمل سازمان، استفاده از بخاری های گازی در كلاس های درس ممنوع است.
صفایی با اشاره به اینكه در هیچ یك از مدارسی كه از سوخت نفت استفاده نمی كنند بخاری های نفتی چكه ای گرم نمی شوند تصریح كرد: در روستاهای كه هنوز لوله كشی گاز انجام نشده مدارس از بخاری های كاربراتوری استاندارد كه حدود 3 سال قبل خریداری شده اند استفاده می شد و براساس دستورالعمل مدیر كل در استان هیچ مدرسه ای اجازه ندارد از بخاری های چكه ی برای گرم كردن كلاس های درس استفاده كند.
صفایی گفت: به مدیران مدارس بخشنامه شده كه چنانچه بخاری های چكه ای در انبار دارند تحویل ادارات داده یا برای رفع نیازهای مالی مدرسه به فروش برسانند.
لازم به ذكر است كه براساس آمار اعلام شده شركت گاز استان مركزی از كل 1230 روستا در استان مركزی 830 روستا قابلیت گازرسانی دارند كه از این تعداد 624 روستا از نعمت گاز طبیعی برخوردارند و با توجه به آمار 579 مدرسه تفاوت آماری شركت گاز با آموزش و پرورش 45 روستا كه به گفته مسوول روابط عمومی جمعیت روستایی برای احداث مدرسه كافی نبوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز