خبرگزاری کار ایران

در جلسه شورای مسكن استان مازندران تاكید شد:

تسریع در عملیات اجرایی پروژه‌های مسكن مهر مازندران

asdasd
کد خبر : ۹۹۶۹۹

طرح مسکن مهر موجب شده است تا اقشار مختلف با بضاعت مالی کم بتوانند با بهره‌مندی از تسهیلات تخصیص یافته از سوی دولت صاحب خانه شوند.

ایلنا: استاندار مازندران در جلسه شورای مسکن این استان که با حضور تمامی اعضای این شورا در محل استانداری مازندران برگزار شد با تاکید بر اجرایی شدن مصوبات این شورا گفت: سرعت در اجرای دقیق پروژه‌ها و بازدید مستمر ناظرین بر روند اجرایی آن‌ها باید به عنوان یک اصل قرار گرفته شود.

به گزارش ایلنا از ساری، سید علی اکبر طاهایی در این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت خواستار تلاش جدی همه عوامل از جمله پیمانکاران، مشاوران و مدیران تعاونی‌ها در اجرای پروژه‌های مسکن مهر شد و عنوان کرد: سرعت در عملیات، کنترل در روند اجرایی و همچنین کیفیت عملیات سه عنصر مهم در ایجاد یک مسکن مناسب و استاندارد است.

وی در ادامه طرح ملی مسکن مهر را حرکتی عظیم و کم نظیر در عرصه تامین مسکن درجامعه برشمرد که دولت خدمتگزار و تلاشگر در راستای برقراری عدالت در جامعه، عزم و اراده خود را برای تحقق اهداف بلند مدت این طرح بکار بسته است.

طاهایی با اشاره به برگزاری جلسات منظم شورای مسکن به صورت هفته‌ای افزود: خوشبختانه با برگزاری منظم این جلسات توانسته‌ایم کلیه پروژه‌های مسکن مهر شهرستان‌ها را بررسی و تصمیماتی را در جهت رفع موانع اجرایی آن‌ها اتخاذ نماییم.

سید علی اسد مدیرکل راه و شهرسازی مازندران در این نشست عنوان کرد: طرح مسکن مهر موجب شده است تا اقشار مختلف با بضاعت مالی کم بتوانند با بهره‌مندی از تسهیلات تخصیص یافته از سوی دولت، صاحب خانه شوند.

وی در ادامه ضمن قدردانی از زحمات همه دست اندرکاران طرح ملی مسکن مهر تصریح کرد: از آنجا که طرح مذکور از یک فکر پاک نشآت گرفته لذا باید تمامی پروژه‌های مسکن مهر همسو با اهداف عالیه آن باشد.

اسد در خصوص تعامل دستگاه‌های خدمات رسان با دست اندرکاران طرح مسکن مهر گفت: طی جلسات منظم و پیگیری‌های مجدانه مسؤلین امر بسیاری از مشکلات با همفکری دستگاه‌ها کمرنگ شده ولی برخی چالش‌ها وجود داشته که به دلیل عدم تامین منابع است.

گفتنی است در این جلسه برخی مسایل خدمات رسانی پروژه‌های مسکن مهر شهرستان‌های جویبار، نور، آمل، پل سفید، شیرگاه، ساری، بهشهر و.... مورد بررسی قرار گرفت و از سوی استاندار تاکیداتی در راستای رفع برخی مسایل در این پروژه‌ها صورت گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز