خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی:

آموزش و پرورش سکاندار ترقی و پیشرفت کشور است

asdasd
کد خبر : ۹۹۵۱۲

اختصاص اعتبارات و بودجه‌های لازم به آموزش و پرورش هرگز هزینه نیست بلکه با تاکید زیاد باید گفت بهترین و سودمندترین سرمایه‌گذاری برای آینده کشور است.

ایلنا: نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جایگاه علمی ایران در جهان، آموزش و پرورش را سکاندار ترقی و پیشرفت کشور بیان کرد.

به گزارش ایلنا از آمل، عزت‌الله یوسفیان ملا در بازدید از آموزش و پرورش آمل به طور سرزده ضمن قدردانی از تلاش نیرو‌های آموزش و پرورش، گفت: آموزش و پرورش بزرگ‌ترین و مهم‌ترین وزارت در کشور است.

وی با بیان مولـّد بودن آموزش و پرورش، یادآور شد: آموزش و پرورش بهترین بستر برای تربیت نیروهای متخصص و متعهد است.

یوسفیان با اشاره به پروژه‌های اجرا شده در وزارت آموزش و پرورش، تصریح کرد: اختصاص اعتبارات و بودجه‌های لازم به آموزش و پرورش هرگز هزینه نیست بلکه با تاکید زیاد باید گفت بهترین و سودمند‌ترین سرمایه‌گذاری برای آینده کشور است.

نماینده مردم آمل و لاریجان با اشاره به موفقیت دانش آموزان آملی، اضاه کرد: حضور موفق دانش‌آموزان آملی در کشور و جهان در زمینه‌های علمی، تربیتی، فرهنگی و ورزشی بیانگر قدرت بالای فرهنگیان و تعامل بالای خانواده‌ها با آموزش و پرورش شهرستان است.

مدیر آموزش و پرورش آمل درد ادامه این بازدید با اشاره به تلاش نماینده مردم آمل در سطح کشور، سهم آموزش و پرورش آمل در تخصیص پروژه‌های ملّی، ساخت مدارس جدید و بهسازی مدارس افزایش بی‌سابقه‌ای بیان کرد.

حمید محمد نسب با بیان اینکه آموزش و پرورش با توجه به گستردگی آن در تمامی سطوح جامعه از حساسیتی خاصی برخوردار است، افزود: این نگاه مسئولانه تمامی صاحب نظران و مدیران ارشد را برای رشد و بالندگی بیشترش در سطح جامعه، می‌طلبد.

وی به حضور صمیمی دکتر یوسفیان در جمع معلمان نمونه شهرستان آمل اشاره داشت و گفت: جایگاه فرهیختگان و جامعه عزیز فرهنگی، برای نماینده شایسته این شهر، بسیار ویژه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز