خبرگزاری کار ایران

رییس اداره ورزش و جوانان گلوگاه خبرداد:

درخشش کشتی‌گیر گلوگاهی در رقابت‌های قهرمانی نوجوانان جهان

asdasd
کد خبر : ۹۹۵۱۰

علی موجرل کشتی گیر وزن 76 کیلوگرم ایران با شکست حریف آمریکائی به مقام سوم این دوره از مسابقات دست یافت.

ایلنا: رییس اداره ورزش و جوانان گلوگاه گفت: کشتی گیر گلوگاهی در رقابت‌های قهرمانی نوجوانان جهان درخشید و مدال برنز این مسابقات را به سینه آویخت.

به گزارش ایلنا از گلوگاه، محمدرضا دارابی اظهار داشت: در این رقابت‌ها که در شهر زرنیانین صربستان برگزار می‌شود، علی موجرل کشتی گیر وزن ۷۶ کیلوگرم ایران با شکست حریف مریکائی به مقام سوم این دوره از مسابقات دست یافت.

وی بیان داشت: در وزن ۷۶ کیلوگرم ۲۴ کشتی‌گیر حضور داشتند که موجرلو در دور نخست با نتیجه ۷ – صفر تولگا یونل ازترکیه را شکست داد، در دور دوم با نتیجه ۸- صفر بوگدان پوپکوف از اوکراین را مغلوب کرد، در دور سوم نیز با نتیجه ۳- صفر ماگومد رسول قاضی ماگمدوف از آذربایجان را برد اما در مر حله نیمه نهایی مغلوبباتیربک تکاکولوف از روسیه شد و به دیدار رده‌بندی رفت.

رییس اداره ورزش و جوانان گلوگاه به مشکلات کشتی در گلوگاه اشاره کرد و گفت: بهره برداری از خانه کشتی این شهر آرزوی دیرینه کشتی گیران مستعد شهرستان و زمینه ساز پیشرفت هر چه بیشتر ورزش است.

دارابی گفت: اجرای این طرح که از مصوبات سفر هیات دولت به مازندران است تاکنون فقط ۳۰ درصد پیشرفت داشت که بهره برداری از آن مستلزم نگاه ویژه مسئولان در اختصاص بودجه است.

وی بیان داشت: ورزش گلوگاه در سال‌های گذشته تلاش بسیاری برای احداث سالن‌های ورزشی انجام داد که نتیجه آن افزایش سرانه ورزشی هر گلوگاهی به حدود دو متر مربع بود که این میزان و بسیار بیشتر از سرانه استاندارد است.

رئیس اداره ورزش و جوانان گلوگاه گفت: مشکل کنونی ورزش این شهر، کمبود فضاهای تخصصی ورزشی برای رشته‌های مختلف است که بهره برداری از خانه کشتی می‌تواند زمینه ساز آغاز احداث مکان‌های ویژه برای ورزش‌های پایه و مدال آور باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز