خبرگزاری کار ایران

رئیس سوادآموزی آمل خبرداد:

660 سواد آموز آملی در دوره انتقال سوادآموزی

asdasd
کد خبر : ۹۹۵۰۵

رئیس سوادآموزی آمل از حضور 660 سواد آموزآملی در دوره انتقال سوادآموزی این شهرستان خبرداد./ سوادآموزی مهمترین زیرساخت تحویل اجتماعی و پیشرفت هر کشور است.

ایلنا: رئیس سوادآموزی آمل از حضور ۶۶۰ سواد آموزآملی در دوره انتقال سوادآموزی این شهرستان خبرداد.

به گزارش ایلنا از آمل، عزت یدالهی صبح امروز در جمع مدیران مجتمع‌های آموزش و پرورش آمل با بیان اینکه یادگیری حق طبیعی فرد است، یادآور شد: سواد آموزان با گواهینامه پایان دوره انتقال می‌توانند درمتوسطه اول ادامه تحصیل دهند.

به گفته وی: سواد آموزی مهم‌ترین زیرساخت تحویل اجتماعی و پیشرفت هر کشوراست.

یدالهی با اشاره به اینکه ایجاد توان خواندن و نوشتن در هر فردی درحقیقت گشودن چشم فرد و معنادار نمودن زندگی فردی واجتماعی او است، تاکید داشت: در این عرصه مشوّق‌های مادی ومعنوی در جذب سواد آموز بسیار موثر است.

رئیس سوادآموزی آمل تصریح کرد: نقش مدیران مدارس و مجتمع‌های آموزی و پرورشی در جذب افراد بی‌سواد بی‌بدلیل است.

وی با اشاره به ساختار۳گانه سوادآموزی، تحکیم و انتقال در ادامه سوادآموزی، بیان داشت: سوادآموزان با اخذ گواهی‌نامه پایان دوره انتقال می‌توانند در متوسطهٔ اول ادامه تحصیل بدهند.

یداللهی ادامه داد: هم‌اکنون 660 نفر از سوادآموزان در دوره انتقال تحصیل می‌کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: سواد آموزان دوره انتقال در۵۵ کلاس با حضور روزانه ۴ ساعت در کلاس درس درسطح شهرستان سازماندهی شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز