خبرگزاری کار ایران

در هفته دولت انجام می‌شود:

بهره‌برداری و کلنگ‌زنی 40 پروژه عمرانی، خدماتی و تولیدی در آمل

asdasd
کد خبر : ۹۹۱۶۲

سرپرست فرمانداری ویژه آمل از بهره‌برداری و کلنگ‌زنی 40 پروژه عمرانی، خدماتی و تولیدی این شهرستان در هفته دولت خبرداد.

ایلنا: سرپرست فرمانداری ویژه آمل از بهره‌برداری و کلنگ‌زنی ۴۰ پروژه عمرانی، خدماتی و تولیدی این شهرستان در هفته دولت خبرداد.

به گزارش ایلنا از آمل، شعبانعلی واحدی در گفت‌وگو با ایلنا با اعلام اینکه در این هفته کلنگ‌ ۵ پروژه عمرانی و خدماتی در ۵ روستای شهرستان آمل بر زمین زده می‌شود، ابراز داشت: منبع اعتبارات این پروژه‌ها استانی است که از سال‌جاری تامین آن آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه در اجرای پروژه‌های عمرانی اعتباری بالغ بر ۵۲ میلیارد و ۱۵۷ میلیون ریال هزینه شده است، یادآور شد: در اجرای این پروژه‌ها ۱۸ هزار و ۱۸۸ خانوار روستایی بهره‌مند می‌شوند.

واحدی تصریح کرد: در این هفته پروژه‌ها در بخش‌های آب‌رسانی روستایی، آب زراعی، آموزش، ساماندهی گلزار شهدا، احداث پل، اماکن مذهبی، ساختمان و تاسیسات اداری، ساختمان دهیاری، احداث خانه عالم، احداث پایگاه مقاومت بسیج، تقویت شبکه برق و گازرسانی روستا‌ها در ۱۴۵ روستاهای شهرستان آمل افتتاح و بهره‌برداری خواهد رسید.

سرپرست فرمانداری ویژه آمل با بیان اینکه در بخش تولیدی وخدماتی ۵ طرح افتتاح خواهد شد، افزود: این طرح‌ها در بخش کشاورزی، صنایع تبدیلی و تولید کودآلی خواهد بود.

به گفته وی: در این بخش ۱۴ میلیارد و ۶۲۰ میلیون ریال از میزان تسهیلات بانکی و ۲۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در بخش سرمایه‌گذاری هزینه شده است.

واحدی یادآور شد: در اجرای این پروژه‌ها برای ۳۷ نفر به طور مستقیم و غیرمستقیم اشتغالزایی ایجاد شده است.

این مسئول در بخش کلنگ عملیات اجرایی ۵ پروژه عمرانی و خدماتی خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها شامل آغاز عملیات سه کتابخانه عمومی در سه روستای وانا، کلاکسر و آهنگرکلا، ساختمان دهیاری روستای هلی‌کتی و بوستان روستایی کلامحله از بخش مرکزی این شهرستان است.

وی تصریح کرد: برای این پروژه‌ها اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال در نظر گرفته شده که ۷ هزار و ۷۵۹ خانوار روستایی از این پروژه‌ها بهره‌مند می‌شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز