خبرگزاری کار ایران

فرماندار قائم‌شهر خبر داد:

نصب مرغوب‌ترین چمن مصنوعی کشور در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر

asdasd
کد خبر : ۹۸۹۸۰

با حمایت شهرداری قائم شهر، اقدام به بازسازی زمین چمن ورزشگاه شهید وطنی نمودیم و تا چند روز آینده شاهد نصب مرغوب‌ترین چمن مصنوعی کشور، در ورزشگاه شهید وطنی خواهیم بود.

ایلنا: فرماندار قائم شهر: مرغوب‌ترین چمن مصنوعی کشور، در ورزشگاه شهید وطنی نصب می‌شود.

به گزارش ایلنا از قائمشهر، علی پیرفلک، فرماندار این شهرستان در جلسه شورای ادارای از مدیران تمام دستگاه‌های اجرایی در شهرستان خواست تا بحث صرفه جویی را در ارگان خود جدی بگیرند و مبالغ حاصل از صرفه جویی را صرف امور عمرانی کنند.

وی با اشاره به مشخص شدن سهم شهرستان قائم شهر از مجموع اعتبارات تملک دارایی اظهار داشت: مجموع اعتباراتی که مد نظر و پیشبینی ما بود دو برابر اعتبارات در نظر گرفته شده است که ما را مجبور به اولویت سنجی در تخصیص اعتبارات نموده است و اولویت با طرح‌های نیمه تمام و جاهاییست که از نظر زیر ساخت‌ها با مشکل مواجه هستند.

فرماندار قائم شهر با اشاره به تحولات اخیر نساجی مازندران در تغییر کادر مدیریت خود توسط سرمایه‌گذار خارجی ادامه داد: انتظار ما از مدیریت جدید نساجی مازندران، پرداخت به موقع مطالبات پرسنل آن و عمل به تعهدات است در غیر این صورت خواسته ما از مسئولان این است که با ابزارهای قانونی و نظارتی خود، اقدام به برکناری سرمایه گذار خارجی نمایند.

وی با اشاره به حضور دو نماینده از شهرستان قائم شهر در تیم فوتبال دسته یک کشور، نبود یک زمین چمن استاندارد را از مشکلات اساسی این شهرستان عنوان نمود و ادامه داد: امسال با حمایت شهرداری شهرستان قائم شهر، اقدام به بازسازی زمین چمن ورزشگاه شهید وطنی نمودیم و تا چند روز آینده شاهد نصب مرغوب‌ترین چمن مصنوعی کشور، در ورزشگاه شهید وطنی خواهیم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز