خبرگزاری کار ایران

دبیر هیات کشتی مازندران:

ترکیب تیم کشتی نونهالان آزادکار مازندران در رقابت‌های قهرمانی کشور مشخص شد

asdasd
کد خبر : ۹۸۹۴۶

تیم مازندران، همانند همیشه از مدعیان کسب عنوان قهرمانی در کشور است و امیدواریم با حضور چهره‌های جدید و بسیار مستعد استان در این رقابت‌ها، نسل جدید کشتی کشور را به علاقمندان این رشته معرفی کند.

ایلنا: دبیر هیات کشتی مازندران گفت: ترکیب نهایی نونهالان آزادکار مازندران برای حضور در رقابتهای قهرمانی کشور مشخص شد.

به گزارش ایلنا از ساری، غلام نوری‌زاده اظهار داشت: رضا رحمانی در وزن ۳۲کیلوگرم، رئوف مومنی در وزن ۳۵کیلوگرم، علیرضا یزدانی در وزن ۳۸کیلوگرم، رضا علیجانزاده در وزن ۴۲کیلوگرم، حسین رسولی در وزن ۴۷کیلوگرم، ابوالفضل کاظمی در وزن ۵۳کیلوگرم، محمدحسین سلطان‌زاده در وزن ۵۹کیلوگرم، سجاد شیرزاد در وزن ۶۶ کیلوگرم، محمد خانپور در وزن ۷۳کیلوگرم و رحیم هاشمی در وزن ۸۵کیلوگرم، نفرات اعزام مازندران به این رقابت‌ها هستند.

وی بیان داشت: همچنین علی خدایی به عنوان سرمربی و محمدعلی یعقوب‌زاده به عنوان مربی، تیم اعزامی مازندران را در این رقابت‌ها همراهی خواهند کرد.

وی بیان داشت: تیم مازندران، همانند همیشه از مدعیان کسب عنوان قهرمانی در کشور است و امیدواریم با حضور چهره‌های جدید و بسیار مستعد استان در این رقابت‌ها، نسل جدید کشتی کشور را به علاقمندان این رشته معرفی کند.

دبیر هیات کشتی مازندران افزود: چرخه شناسایی و پرورش کشتی گیر در مازندران با توجه به حضور مربیان علاقمند و دلسوز از حرکت نمی‌ایستد و امیدواریم با فراهم کردن شرایط مناسب، شاهد کشب موفقیت‌های بیشتر کشتی گیران مازندران باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز