خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم شهرستان بابل در مجلس شورای اسلامی:

فرهنگیان پیشگامان عرصه علم و تربیت جامعه هستند

asdasd
کد خبر : ۹۱۳۰۴

باید چینش و جذب نیروها در آموزش و پرورش به گونه‌ای باشد که نخبگان در آن مشغول به فعالیت شوند و باید علاوه بر تخصص، تعهد نیز در سرلوحه فعالیت‌های کارکنان آموزش و پرورش باشد.

ایلنا: نماینده مردم شهرستان بابل در مجلس شورای اسلامی ضمن بیان این مطلب که فرهنگیان پیشگامان عرصه علم و تربیت جامعه هستند؛ افزود: حل مشکلات جامعه آموزشی و فرهنگی یکی از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که در مجلس پیگیری خواهد شد.

حجت الاسلام «علی اکبر ناصری» روز دوشنبه در جمع کارکنان اداره آموزش و پرورش بابل بیان کرد: باید چینش و جذب نیرو‌ها در آموزش و پرورش به گونه‌ای باشد که نخبگان در آن مشغول به فعالیت شوند و باید علاوه بر تخصص، تعهد نیز در سرلوحه فعالیت‌های کارکنان آموزش و پرورش باشد.

وی با اشاره به اینکه آینده سازان کشور در آموزش و پرورش تعلیم می‌بینند؛ ادامه داد: جذب نخبگان در آموزش و پرورش باید در اولویت قرار گیرد.

ناصری بیان کرد: اطلاع رسانی، آگاهی بخشی مردم و دانش آموزان، هدایت و بستر سازی اقشار مختلف مردم در راستای آرمان‌های انقلاب و فرامین مقام عظمای ولایت از اهداف آموزش و پرورش است.

ناصری گفت: با توجه به درخواست‌های جامعه فرهنگیان، از هیچ تلاشی در راستای حل مشکلات اقشار مختلف جامعه بویژه معلمان که پیشگامان عرصه علم و تربیت جامعه هستند کوتاهی نخواهیم کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش همچنین اظهارداشت: تمامی تکنیک‌ها و پیشرفت‌های علمی کشور اسلامی ایران در راستای آزاد شدن بشر از ظلم و جور است و دنیا به برکت انقلاب اسلامی ایران از خواب غفلت بیدار شده است.

او اظهارداشت: شعاع نورانی اسلام ناب محمدی (ص) از کشور اسلامی ایران بر تمام جهان می‌تابد و ملت‌های ستمدیده جهان با تأسی از انقلاب اسلامی ایران در برابر حکام ستمگر خود قیام کرده‌اند.

نماینده مردم شهرستان بابل در مجلس شورای اسلامی سعادت و پیشرفت در هر جامعه‌ای را مدیون آموزش و پرورش خواند و بیان کرد: اکنون افکار نیروهای نخبه و علمی کشور که از سرچشمه وحی الهی سیراب شده تهدیدات دشمن را به فرصت تبدیل کرده و این نیروهای مومن و متعهد می‌توانند با اراده خودشان همه چیز را خلق کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز