خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران خبر داد:

سازمان تامین اجتماعی، بخشی از مطالبات دانشگاه را پرداخت کرد

asdasd
کد خبر : ۹۱۲۶۴

با توجه به پیگیری‌های به عمل آمده، سازمان تامین اجتماعی بخشی از مطالبات دانشگاه های علوم پزشکی کشور را پرداخت نمود.

ایلنا: رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: با توجه به پیگیری‌های به عمل آمده، سازمان تامین اجتماعی بخشی از مطالبات دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور را پرداخت نمود.

به گزارش ایلنا از ساری، محمدمهدی ناصحی گفت: با توجه به مشکلات متعدد و حجم انبوه مراجعه کننده در حوزه سلامت به ویژه در بیمارستان‌های دانشگاهی، و پیگیری‌های صورت گرفته از طریق وزارت بهداشت، مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی و حمایت‌های مهندس موسوی رئیس دفتر نهاد ریاست جمهوری، بخشی از مطالبات دانشگاه‌های علوم پزشکی در سال ۹۱ توسط سازمان تامین اجتماعی پرداخت شد.

وی با بیان اینکه این پرداختی‌ها در حال توزیع بین واحدهای تابع بیمارستان‌ها و سایر مراکز بهداشتی است، تصریح کرد: امیدواریم با پرداخت این مطالبات، مشکلات واحدهای ارایه دهنده خدمات بهداشتی و درمانی مرتفع شود.

قائم مقام وزیر بهداشت در مازندران، ادامه داد: افزایش ۵۶ درصدی حقوق و مزایای کارکنان حوزه سلامت و افزایش تنها ۶ درصد از مجموع اعتبارات جاری به دانشگاه‌های علوم پزشکی، منجر به بروز اختلال در بودجه دانشگاه و نیز ارایه خدمات در مراکز درمانی شد لذا پرداخت بدهی‌های تامین اجتماعی به این دانشگاه‌ها، بخشی از مشکلات مالی را برطرف نمود.

ناصحی با اشاره به پیگیری‌های جدی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در دریافت مطالبات خود از سازمان تامین اجتماعی، افزود: این پیگیری‌ها منجر به پرداخت قسمتی از مطالبات دانشگاه‌های علوم پزشکی شده است.

وی خاطرنشان کرد: در هفته‌های اخیر نیز با حضور در معاونت راهبردی ریاست جمهوری و وزارت بهداشت قول‌های مساعدی برای برطرف شدن سایر مشکلات بودجه‌ای داده شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران ادامه داد: اگر مطالبات سازمان تامین اجتماعی پرداخت نمی‌شد، دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور توان ادامه پرداخت حقوق و مزایای پرسنلی را نداشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز