خبرگزاری کار ایران

تاپایان تابستان امسال؛

مرکز شیمی درمانی آمل به دانشگاه علوم پزشکی مازندران واگذار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۱۲۵۸

با توجه به قرارداد و تعهد 40 درصدی این مجمع در اجرای پروژه مرکز شیمی درمانی در سال 91 مابقی اجرای عملیات آن به دانشگاه علوم پزشکی واگذار می‌شود.

ایلنا: مدیرعامل مجمع امور خیرین شهرستان آمل گفت: تا پایان تابستان سال‌جاری پروژه مرکز شیمی درمانی شهرستان آمل به دانشگاه علوم پزشکی مازندران واگذار می‌شود.

به گزارش ایلنا از آمل، مسعود نیکپور صبح امروز در گفت‌وگو با ایلنا با اعلام ۴۰ درصدی پیشرفت فیزیکی این پروژه اذعان داشت: با توجه به قرارداد و تعهد ۴۰ درصدی این مجمع در اجرای پروژه مرکز شیمی درمانی در سال ۹۱ مابقی اجرای عملیات آن به دانشگاه علوم پزشکی واگذار می‌شود.

وی با بیان اینکه طی یک سال گذشته با استفاده از مشاوران شرکت رازیگران تهران نقشه مهندسی ساختمان، تاسیسات و برق آن تنظیم شد، افزود: برای اجرای این پروژه هزینه‌ای بالغ بر چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون وجه نقد از سوی خیرین صرف شده است.

نیکپور تصریح کرد: در این راستا حدود ۴ میلیارد ریال خدمات رایگان برای تهیه میله گرد و مصالح ساختمانی از خیران آملی اهدا شد.

مدیرعامل مجمع امور خیرین آمل با تاکید براینکه طبقه اول این پروژه به اتمام رسیده است، اظهار داشت: طبقه دوم این مرکز نیز تا پایان مردادماه امسال به پایان خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه ساخت مرکز شیمی درمانی آمل در زمینی به مساحت ۲۴۰۰ مترمربع در دو طبقه در نظر گرفته شده است، ابراز داشت: در این پروژه حدود یک هزار و ۱۰۰ مترمربع برای طبقه همکف به عنوان اورژانس و یک هزار و ۱۰۰ مترمربع در طبقه دوم برای مرکز هوارسانی تعبیه شده است.

 

کمک بیش از ۲ میلیارد ریالی مجمع خیرین آمل به نیازمندان

نیکپور در اشاره به کمک‌های این مجمع به نیازمندان در سال گذشته یادآور شد: در سال گذشته حدود ۲ میلیارد و ۸۲ میلیون و ۹۰۳ هزار ریال به نیازمندان آملی از سوی مجمع امور خیرین این شهرستان کمک‌رسانی شده است.

این مدیر با اعلام اینکه در سال ۹۱ بالغ بر ۷۳۹ میلیون ریال برای تهیه جهیزیه ۸۱ نوعروس کمک‌رسانی شده است، بیان داشت: برای ۳۷ دانشجوی نیازمند نیز بالغ بر ۹۴ میلیون و ۷۳۰ هزار ریال حمایت مالی صورت گرفته است.

به گفته وی: برای گره‌گشایی خانواده‌های نیازمند از سوی این مجمع حدود ۵۰۰ میلیون ریال به ۵۰ نفر وام بانکی پرداخت شد.

نیکپور خاطرنشان کرد: همچنین در سال گذشته کمک‌هایی در بخش‌های درمانی چون پیوند قلب، سرطان خون، ‌آسیب‌های مغزی کودکان، ‌بیماری‌های تیروئید، ‌سنگ‌شکنی کلیه، خارج‌سازی پلاک و میله انجام شد.

مدیرعامل مجمع امور خیرین آمل با بیان اینکه در سال ۹۱ از سوی این مجمع به ۵ زندانی جهت کمک‌های حقوقی و آزادی بالغ بر ۱۱۱ میلیون ۲۰۰ هزار ریال تعلق گرفته، اظهار داشت: در بخش مالی نیز به ۱۶۸ نفر و دو هزار ۱۸۵ نفر سبد غذایی بالغ بر ۳۸۳ میلیون و ۹۷۳ هزار ریال کمک‌رسانی صورت گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز