خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندار مازندران:

پیمانكاران باید پاسخگوی كیفیت ساختمان‌های ساخته در مسكن مهر باشند

asdasd
کد خبر : ۹۱۲۵۶

پروژه‌های مسکن مهر در شهرهای مازندران با جدیت و نظارت کامل در مرحله ساخت و تکمیل است./ تاکنون ۲۹ هزار و ۲۸۱ واحد مسکن مهر در شهرهای مازندران تحویل متقاضیان شد.

ایلنا: سید عیسی هاشمی حیدری، معاون عمرانی استاندار در نود و چهارمین جلسه شورای مسکن استان گفت: پروژه‌های مسکن مهر در شهرهای مازندران با جدیت و نظارت کامل در مرحله ساخت و تکمیل هستند.

به گزارش ایلنا از ساری، وی بر استفاده از مصالح مرغوب و تاسیسات استاندارد در ساختمان و نظارت مهندسین ناظر در جریان ساخت این پروژه‌ها تاکید کرد و افزود: پیمانکاران باید پاسخگوی کیفیت ساختمان‌های ساخته در مسکن مهر باشند.

هاشمی تصریح کرد: ده درصد کل قرارداد با پیمانکاران به عنوان حسن انجام کار دریافت می‌شود تا درصورت بروز نقص و یا مشکل در ساختمان جبران خسارت وارده شود.

معاون عمرانی استاندار با اشاره به اینکه تاکنون ۲۹ هزار و ۲۸۱ واحد مسکن مهر در شهرهای مازندران تحویل متقاضیان گردیده است، بیان داشت: بیش از ۱۲۰۰ واحد مسکن مهر در شهرهای استان هم اکنون آماده واگذاری به متقاضیان است.

وی با اشاره به اینکه به هریک از این واحد‌ها، ۲۰ تا ۲۵ میلیون تومان وام مسکن تعلق گرفته است، گفت: در این مرحله از تحویل، متقاضیانی از کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی نیز حضور دارند.

هاشمی تصریح کرد: با واحد‌ها با حضور مقام عالی وزارت راه و شهرسازی در پروژه شهید عباسپور شهر نکا، در اوایل ماه آتی به صاحبان آن واگذار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز