خبرگزاری کار ایران

زمان ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان چهلمین دوره آزمون دستیاری تخصصی پزشکی اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۹۱۲۴۹

پذیرفته شدگان چهلمین دوره آزمون دستیاری تخصصی پزشکی در روزهای ۱۲ تا ۱۵ مرداد ماه به اداره تحصیلات تکمیلی و دستیاری دانشگاه مراجعه نمایند.

ایلنا: معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: پذیرفته شدگان چهلمین دوره آزمون دستیاری تخصصی پزشکی در روزهای ۱۲ تا ۱۵ مرداد ماه سال ۹۲ از ساعت ۹:۳۰ با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام به اداره تحصیلات تکمیلی و دستیاری دانشگاه مراجعه نمایند.
به گزارش ایلنا از ساری، محمد آزادبخت ضمن بیان مطلب بالا، افزود: پذیرفته شدگان با تکمیل فرمهای اعلام آمادگی شروع دوره و تعهدرفع نقص مدارک، ثبت نام دستیاری، مشخصات دستیاران، صلاحیت عمومی و فرم و ارائه کلیه مدارک مربوط به سهمیه قبولی در زمانهای اعلام شده به این دانشگاه مراجعه کنند.
وی افزود: دریافت فرم تعهد و سپردن تعهد محضری، تصویر تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی، تصویردانشنامه یا گواهی موقت و یا پروانه دائم پزشکی و گواهی پایان دوره در مقطع پزشکی عمومی برای آن دسته از پذیرفته شدگانی که با استفاده از قانون تسهیلات متأهلین، استعدادهای درخشان و... در آزمون دستیاری تخصصی شرکت نموده اند، از دیگرمدارک مورد نیازبرای ثبت نام است.
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، با تاکید بر اینکه پذیرفته شدگان باید تمامی مدارک خود را از قبل آماده نمایند، خاطرنشان کرد: این افراد با مراجعه به سایت دانشگاه علوم پزشکی مازندران، بخش معاونت آموزشی به آدرس http://www.mazums.ac.ir از اطلاعات بیشتری در خصوص نحوه ثبت نام، مدارک مورد نیاز و دریافت فرم‌های دستیاری برخوردار شوند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز