خبرگزاری کار ایران

مردادماه امسال صورت می‌گیرد؛

برگزاری جشن رمضان کمیته امداد در آمل

asdasd
کد خبر : ۹۰۰۲۰

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) آمل از برگزاری جشن رمضان ویژه مددجویان کمیته امداد در اول مرداد ماه سال جاری به میزبانی آمل خبرداد.

ایلنا: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) آمل از برگزاری جشن رمضان ویژه مددجویان کمیته امداد در اول مرداد ماه سال جاری به میزبانی آمل خبرداد.

به گزارش ایلنا از آمل، رمضان علیپور در گفت‌وگو با ایلنا با اشاره به برنامه‌های متنوع کمیته امداد در ماه رمضان بیان داشت: ماه رمضان یکی از ماه‌های پربرکتی است که با تقارن فصل تابستان می‌توان برای مددجویان کمیته امداد برنامه‌های متنوعی در آن ایجاد کرد.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ما در این ماه برگزاری جشن رمضان ویژه مددجویان کمیته امداد است که اول مرداد ماه سال جاری به میزبانی آمل برگزار می‌شود.

علیپور با اعلام اینکه این جشن در هر شهری با یک رویکرد دنبال می‌شود، تصریح کرد: در این شهرستان با رویکرد فرهنگی و با هدف اعلام فعالیت‌های یک سال گذشته این نهاد حمایتی، امداد و خدمات دانش‌اموزی، خوابگاه کانون‌های فرهنگی مددجویان و نخبگان تحت حمایت روز سه شنبه اول مرداد ماه از ساعت ۹ صبح در سالن همایش‌های مجتمع ولیعصر (عج) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل با همکاری صدا و سیمای مرکز مازندران شبکه تبرستان دنبال می‌شود.

 

· قهرمانی آمل در جشنواره ورزشی منطقه‌ای کمیته امداد

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) آمل همچنین از برگزاری جشنواره ورزشی منطقه‌ای کمیته امداد خبر داد و گفت: در این جشنواره شش تیم از شهرستان‌های بابلسر، نور، محمودآباد، فریدونکنار، آمل و بابل حضور داشتند که مسابقات به میزبانی بابلسر برگزار شد.

علیپور یادآور شد: آمل در این جشنواره ورزشی که در رشته فوتسال بین دانش‌اموزان پسر تحت حمایت کمیته امداد برپا شد توانست با شکست رقبای خود به مقام قهرمانی دست پیدا کرد.

این مسئول اضافه کرد: تیم‌های منتخب هر منطقه در مرحله استانی با هفت تیم دیگر رقابت می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز