خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای اسلامی شهر ساری:

مسافرانی که به مازندران می‌آیند با جنازه عزیزانشان بر می‌گردند

asdasd
کد خبر : ۸۷۵۲۴

وزیر آموزش و پرورش برای آتش‌سوزی در آموزشگاه یك شهرستان به مجلس فراخوانده می‌شود، ولی برای غرق شدن دانش‌آموزان در دریا كاری انجام نمی‌شود.

ایلنا: رئیس شورای اسلامی شهر ساری گفت: وزیر آموزش و پرورش برای آتش سوزی در آموزشگاه یک شهرستان به مجلس فراخوانده می‌شود ولی برای غرق شدن دانش آموزان در دریا کاری صورت نمی‌گیرد.

به گزارش ایلنا از ساری، فرامرز نقیبی؛ رئیس شورای استان مازندران و شورای شهر ساری در جلسه علنی شورای شهر ساری با بیان اینکه ماه مبارک رمضان فرصتی برای خودسازی و حصول آمادگی بیشتر برای خدمت صادقانه گفت: به عنوان کسانی که در جامعه اسلامی عهده‌دار مسئولیت‌هایی در قبال مردم هستیم باید حساسیت و واکنش جدی‌تری نسبت به ایام خاص نظیر ماه رمضان داشته باشیم و توشهٔ بیشتری برداریم.

وی با اشاره به تایید شدن اتخابات شورای شهر ساری افزود: حماسه ۲۴ خرداد مرهون حضور یکپارچه و آگاهانه مردم است و همه ما موظفیم دستاورد حماسی مردم را محترم بشماریم و همه کسانیکه رای آوردند یا نیاوردند بایدبه قانون احترام بگذارند.

نقیبی با اعلام حضور شهردار ساری در هیئت دولت در خصوص مبری نمودن شهرداری ساری در خصوص پرداخت تسهیلات ۳۰ میلیارد تومانی گفت: آقای عبوری برای جلسه مهمی به تهران عزیمت کرده تا با انجام رایزنی‌های لازم با مسئولان دولت تسهیلات ۳۰ میلیارد تومانی را از روی دوش شهرداری بردارد چرا که باز پرداخت این وام برای شهر ما خیلی سنگین خواهد بود.

وی با اشاره به آمار غرق شدگان اخیر و غرق شدن دانش آموزان استان البرز در دریای مازندران، خاطرنشان کرد: به‌هر حال ما میزبان و مسئول هموطنانی هستیم که به مازندران می‌آیند و آن‌ها به‌دلیل عدم زیر ساخت‌های اساسی در سواحل دریا با جنازه عزیزانشان بر می‌گردند و این معضلی تلخ است که باید از طریق مسئولین کشوری و نمایندگان مجلس نقد و بررسی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز