خبرگزاری کار ایران

فرمانده یگان حفاظت آبزیان استان مازندران خبرداد:

جمع آوری۴هزاردام صیادی غیرمجاز درمازندران

asdasd
کد خبر : ۸۶۷۳۳

فرمانده یگان حفاظت آبزیان استان مازندران از جمع‌آوری و ضبط بیش از چهار هزار رسته دام صیادی غیرمجاز در آب‌های ساحلی این استان خبر داد.

ایلنا: فرمانده یگان حفاظت آبزیان استان مازندران از جمع آوری و ضبط بیش از چهار هزار رسته دام صیادی غیر مجاز در آب‌های ساحلی این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری، سرهنگ علی نیازی فرمانده یگان حفاظت آبزیان استان مازندران با اعلام مطلب فوق افزود: نیروهای این یگان با تلاش و کوشش شبانه روزی در خرداد ماه سال جاری موفق گردیدند از طریق بازرسی و عملیات‌های مشترک با همکاری نیروی دریابانی استان و در بیش از ۴۸۰۰ نفر ساعت گشت‌های دریایی و ساحلی و ۱۲۰۰ مرحله ایست و بازرسی و سرکشی از قایق‌ها، رستوران‌ها و بازار ماهی فروشان در شرایط زمانی و مکانی متعدد، بیش از چهار هزار رشته انواع دام غیر مجاز ماهیان خاویاری و استخوانی، ۱۰۴ قطعه ماهی استخوانی، حدود ۱۰۲۴۵ عدد کرف صیادی و چهار فروند قایق پارویی را کشف و ضبط نمایند.

وی افزود: در این راستا ۶ باب کومه صیادی غیر مجاز هم تخریب گردید. سرهنگ نیازی با اشاره به اینکه در این رابطه ۱۳ نفر متهم دستگیر شدند افزود: پرونده‌های این متخلفان برای رسیدگی به مراجع قانونی ارجاع شد.
ایشان در ادامه از‌‌ رها سازی ۵ قطعه ماهی خاویاری نارس خبر داد و تصریح نمود: حفظ و حراست از منابع و ذخایر آبزیان از مأموریت‌های اصلی این یگان می‌باشد و برخورد جدی نیروهای این یگان با صیادان غیر مجاز در دریا مورد تأکید است.

او در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری شهروندان، از همه هم استانی‌ها درخواست نمود هر گونه اخبار و اطلاعات در خصوص صید غیر مجاز را به ستاد خبری این یگان با شماره ۰۱۱۲۵۲۸۹۵۵۵ بابلسر اطلاع دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز