خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار آمل:

نرخ برنج براساس وزن آن به نفع کشاورزان نیست

asdasd
کد خبر : ۸۶۷۲۶

نرخی که برای برنج پس از برداشت محصول با وزن آن تعیین می‌شود به نفع کشاورزان شهرستان آمل نیست./ با توجه به فصل برداشت این محصول توزیع برنج وارداتی نیاز اساسی به نظارت و کنترل دارد.

ایلنا: معاون فرماندار آمل گفت: نرخی که برای برنج پس از برداشت محصول با وزن آن تعیین می‌شود به نفع کشاورزان شهرستان آمل نیست.

به گزارش ایلنا از آمل، سیدجعفر رسولی در جلسه ستاد تنظیم بازار این شهرستان با اعلام اینکه استانداری قیمت برنج را براساس وزن تعیین می‌کنند، اذعان داشت: این تعیین قیمت برای کشاورزانی که محصول خود را پس از تبدلی می‌فروشد مقرون به صرفه نیست.

وی با تاکید براینکه مسئولان استانی باید در تعیین نرخ محصول برنج همه جوانب زحمات کشاورزان را در نظر بگیرند، اظهار داشت: در این راستا بهتر است کارگروه‌های فعال در شهرستان آمل در زمان تعیین نرخ برنج دو نفر را به عنوان نمایندگان آمل به استانداری فرستاده تا به نفع کشاورزان به دفاع بپردازند.

رسولی با بیان اینکه اداره بازرگانی در زمان توزیع برنج وارداتی و نرخ موجود آن در بازار توجه و نظارت بیشتری داشته باشند، یادآور شد: با توجه به فصل برداشت این محصول توزیع برنج وارداتی نیاز اساسی به نظارت و کنترل دارد.

معاون فرماندار آمل در اشاره به تنظیم بازار با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان بیان داشت: تمام دستگاه‌های ذی‌ربط تنظیم بازار باید در توزیع کالا ویژه ماه رمضان تلاش داشته باشند تا شهروندان در این ماه با کمبود کالایی مواجهه نشوند.

وی تاکید کرد: در این ماه بازرسان تنظیم بازار بر نرخ‌گذاری کالا‌ها خصوصا روغن نباتی، ‌شیرینی‌جات و خوارو بار کنترل بیشتری داشته باشند تا با افزایش قیمت کاذب در بازار آمل روبرو نشویم.

رسولی با با اشاره به اینکه برپایی نمایشگاه‌هایی برای ویژه ماه مبارک رمضان مشکلات مردم را نسبت به دسترسی کالا‌ها در این ماه را رفع خواهد کرد، افزود: با هماهنگی اداره بازرگانی و مجمع امور صنفی با واحدهای صنفی می‌توان برخی از فروشگاه‌ها و مغازه‌ها را برای توزیع کالای ویژه‌ ماه مبارک رمضان با قیمت مناسب در اختیار مردم قرار داد.

این مسئول خاطرنشان کرد: در این ماه پر فیض و برکت نسبت به تولید آن و ساعات پخت آن از سوی بازرسان خبازی تواجه ویژه‌ای صورت گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز