خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آمل خبرداد:

توزیع ۱۲۳ تن گوشت قرمز و سفید ماه مبارک رمضان در آمل

asdasd
کد خبر : ۸۶۵۹۰

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آمل از توزیع ۱۲۳ تن گوشت قرمز و سفید ماه مبارک رمضان در این شهرستان خبر داد.

ایلنا: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آمل از توزیع ۱۲۳ تن گوشت قرمز و سفید ماه مبارک رمضان در این شهرستان خبرداد.

به گزارش ایلنا از آمل، عباسعلی زمانی ظهر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار این شهرستان سهمیه توزیع گوشت مرغ منجمد در مرحله دوم به مقدار ۹۶ تن در ماه مبارک رمضان بیان کرد و گفت: در صورت جذب قیمت این کالا به ارزش ۴۹۰۰ تومان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای، مرغ‌فروشی‌ها و سوپر گوشت‌ها عرضه می‌شود.

وی با بیان اینکه توزیع گوشت منجمد گوساله سهمیه این شهرستان ۲۷ تن در بین مصرف‌کنندگان توزیع خواهد شد، افزود: این کالا با قیمت ۱۷ هزار تومان به دست مصرف‌کنندگان عرضه می‌شود.

زمانی با اعلام اینکه در توزیع روغن نباتی در این شهرستان هیچ‌گونه کمبودی به چشم نمی‌آید، اذعان داشت: برخلاف تولید کم روغن جامد مصرف این کالا در بین مردم بیشتر است که این عامل موجب کمبود روغن جامد در بازار می‌شود.

دبیر ستاد اجرایی تنظیم بازار شهرستان آمل با تاکید براینکه با نزدیک شدن ماه مبارک رمضان طرح نظارتی از پنجم تیرماه سال‌جاری آغاز شده است، اظهار داشت: این طرح تا پایان ماه رمضان ادامه خواهد داشت که تیم بازرسی از هرگونه تخلف در بازار جلوگیری می‌کند.

وی در اشاره به قیمت‌گذاری نرخ برنج در شهرستان آمل خاطرنشان کرد: بحث قیمت‌گذاری نرخ برنج از نظارت شهرستان خارج و تحت کنترل استانداری صورت می‌گیرد.

زمانی با بیان اینکه شهرستان آمل پیشنهادی مبنی بر تعیین نرخ براساس وزن شالی از سوی فرمانداری‌ها انجام شود، ابراز داشت: این درخواست باید به استانداری ارائه دهند تا نسبت به این امر رسیدگی کنند.

این مسئول یادآور شد: یا در غیراینصورت دو نماینده از سوی کارگروه‌های فرمانداری به استانداری جهت تعین نرخ شالی فرستاده شود تا در دفاع از نرخ برنج بپردازند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز