خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد مازندران:

جشنواره وارش پاسخی مناسب به هجمه های رسانه های غرب است

asdasd

جشنواره وارش یکی از جشنواره های ملی با رویکرد فرهنگ عامه است که امروزه برگزاری این جشنواره نقش بسیار مهمی در پرکردن خلاء های فرهنگی جامعه دارد.

ایلنا - بابل: مدیرکل فرهنگ و ارشاد مازندران گفت: جشنواره وارش با رویکرد فرهنگ عامه با زبان هنربه هجمه های رسانه های غربی پاسخ مناسب می دهد.

به گزارش ایلنا از بابل به نقل از روابط عمومی هفتمین جشنواره سراسری فیلم کوتاه وارش، حجت الاسلام عباسعلی ابراهیمی صبح امروز در بازدید از دبیرخانه جشنواره وارش در بابل اظهار داشت: با توجه به اینکه در آستانه برگزاری هفتمین جشنواره سراسری فیلم کوتاه درمازندران به سر می بریم مشارکت جدی همه مسئولان در برگزاری مطلوب این جشنواره ضروری است.

وی با اشاره به اینکه هفتمین دوره جشنواره سراسری وارش باید متمایز از سال های گذشته در مازندران برگزار شود، افزود: جشنواره وارش که هر دو سال یک بار در مازندران برگزار می شود یکی از جشنواره های ملی با رویکرد فرهنگ عامه است که امروزه برگزاری این جشنواره نقش بسیار مهمی در پرکردن خلاء های فرهنگی جامعه دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد مازندران بیان داشت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری، جنگ امروزدشمنان جنگ رسانه ای است و در این راستا جشنواره وارش با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری با زبان هنر به هجمه ها ی فرهنگی رسانه های غربی پاسخی محکم و دندان شکن می دهد.

ابراهیمی در ادامه تنوع پذیری در اهدای هدایا را نوعی هنر برشمرد و تصریح کرد: حتی باید از پکیج های فرهنگی که عموما از صنایع دستی مازندران است برای شناساندن فرهنگ این استان به سایر استان های کشور استفاده شود و در این راستا به مشارکت جدی مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری مازندران نیازمندیم.

وی با تقدیر از حمایت های استاندار مازندران در پیشبرد اهداف و برنامه های فرهنگی مازندران بیان داشت: امیدواریم استاندار مازندران با حمایت ازجشنواره وارش در بهتر برگزار شدن این جشنواره، متولیان فرهنگی مازندران را حمایت کند.

ابراهیمی همچنین ازتوجه و حمایت امام جمعه بابل، فرماندار،شهردار ونمایندگان مردم بابل در مجلس تقدیر کرد و افزود:کمک و حمایت بی دریغ حجت الاسلام روحانی امام جمعه بابل پشتوانه بسیار محکمی برای این دوره جشنواره وارش در مازندران بوده و پیش بینی می شود با حمایت های امام جمعه بابل این جشنواره با کیفیت تر از سال های گذشته در مازندران برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه جشنواره وارش شناسنامه فرهنگی مازندران است از نمایندگان مردم مازندران در مجلس خواست همانند نیازآذری نماینده مردم بابل در مجلس مشارکت جدی در بهتر برگزار شدن جشنواره وارش در مازندران داشته باشند و کمک کنند تا این جشنواره در سال های آتی در سطح بین المللی برگزار شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز