خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

طرح نظارتی ماه مبارك رمضان در استان مازندران اجر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۵۵۱۷

برنامه تامین و توزیع كالاهای اساسی مردم در قالب طرح ضیافت، ویژه ماه مبارك رمضان تدارك دیده شده است.

ایلنا: سومین نشست ستاد تنظیم بازار استان به منظور تامین کالاهای اساسی مردم در ماه مبارک رمضان با حضور استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی تشکیل شد.

به گزارش ایلنا از ساری، سید علی اکبر طاهایی، استاندار مازندران در حاشیه این جلسه با اشاره به اینکه برنامهٔ تامین و توزیع کالاهای اساسی مردم در قالب طرح ضیافت، ویژه ماه مبارک رمضان تدارک دیده شده است، بیان داشت: برخی از این اقلام از جمله گوشت، مرغ، شکر، حبوبات و... جذب و در حال توزیع می‌باشد و برخی به منظور جذب و توزیع به ادارات تابعه، اعلام سهمیه گردیده است.

طاهایی تصریح کرد: در راستای اهداف ستاد تنظیم بازار در کنترل قیمت‌ها، طرح نظارتی ماه مبارک رمضان در سطح استان به مرحله اجرا در خواهد آمد.

استاندار با اعلام اینکه سیاست‌های بازار باید به نفع تولید و عرضه در راستای تعادل این دو مهم تنظیم شود، بر انجام بازدید و نظارت مستمر بر نحوه توزیع اقلام به ویژه در ایام خاص تاکید کرد.

طاهایی با اشاره به ورود جمعیت بالای مسافر در ایام تابستان به مازندران، خواستار ارایهٔ برنامه‌ای دقیق برای تامین نان مسافران در این ایام شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز