خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار مازندران؛

اولین سالن ورزشی طبقاتی مازندران به بهره برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۸۵۰۵۷

استان مازندران به دلیل كمبود زمین نیازمند مدیریت و اجرای پروژه‌های نظیرطبقاتی كردن مكان‌های ورزشی و فرهنگی برای استفاده جوانان است.

ایلنا: سالن ورزشی ولایت چالوس در سه طبقه از محل مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب ساخته و برای ورزش‌های رزمی و کشتی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
به گزارش ایلنا از ساری، سید علی اکبر طاهایی، استاندار مازندران، در آیین افتتاح این سالن، پروژه موصوف را ابتکاری نو در طرح‌های ورزشی دانست و گفت: استان مازندران به دلیل کمبود زمین نیازمند مدیریت و اجرای پروژه‌های نظیرطبقاتی کردن مکان‌های ورزشی و فرهنگی برای استفاده جوانان است.
وی با بیان اینکه مردم ولایتمدار مازندران با استقبال از مقام عظمای ولایت در یک روز بارانی حماسه‌ای بزرگ را خلق کردند گفت: سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به استان، دستاوردهای بسیاری را برای مازندران داشت و این مجموعه ورزشی هدیه معظم له به مردم ولایی چالوس محسوب می‌شود.
استاندار مازندران افزود: پروژه سالن ورزشی طبقاتی ولایت از پروژه‌های جدید، ابتکاری و نو در استان می‌باشد که با تدبیر و عقلانیت مدیران، امروز شاهد بهره برداری آن هستیم.
طاهایی با بیان اینکه جوانان مازندران دارای استعداد‌ها و پتانسیل‌های فراوان در رشته‌های مختلف ورزشی هستند که در کشور از جایگاه ارزنده‌ای برخوردارند، تصریح کرد: در استان طی سال‌های قبل از انقلاب تنها ۲۰ مکان ورزشی داشتیم که یک پروژه آن روستایی بود اما در حال حاضر تعداد ۳۸۸ پروزه در استان به بهره برداری رسید که ۱۸۸ مورد از آن فقط روستایی می‌باشد.
یادآور می‌شود: سالن ورزشی ولایت چالوس در زمینی به مساحت ۲۳۰۰ متر مربع و زیربنای ۱۸۳۰ متر مربع در ۳ طبقه و با هزینه‌ای بالغ بر ۱۳ میلیارد ریال ساخته شد.
همچنین مجتمع فوق شامل سالن‌های بدنسازی، سونا، جکوزی است و جوانان شهرستان چالوس می‌توانند در رشته‌های کشتی، تکواندو، جودو و ورزش‌های رزمی در این سالن طبقاتی فعالیت نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز