خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران خبرداد:

استقرار اصناف تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مازندران

asdasd
کد خبر : ۸۵۰۴۸

براساس طرح سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، بستر لازم برای استقرار واحدهای تولیدی و صنعتی به‌منظور اجرایی شدن طرح استقرار اصناف تولیدی در شهرک‌های صنعتی استان فراهم شده است.

ایلنا: مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران، از استقرار اصناف تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری، عباسعلی وفایی‌نژاد گفت: سازمان صنایع کوچک و شرکت شهرکهای صنعتی استان، به‌دنبال کیفیت بخشیدن به واحدهای صنعتی کوچک، با آماده سازی و ساماندهی خدمات ویژه به این قشر صنعتگر است.

وی تصریح کرد: براساس طرح سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، بستر لازم برای استقرار واحدهای تولیدی و صنعتی به‌منظور اجرایی شدن طرح استقرار اصناف تولیدی در شهرک‌های صنعتی استان فراهم شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران اظهار داشت: در اجرای این طرح، کلیه واحدهای تولیدی می‌توانند با دریافت زمین در شهرک‌های صنعتی استان استقرار یابند.

وفایی‌نژاد افزود: اصناف تولیدی در صورت استقرار در شهرک‌های صنعتی استان، از مزایای شهرک‌های صنعتی شامل واگذاری زمین به‌صورت نقد و اقساط، عدم لزوم دریافت پروانه فعالیت از شهرداری‌ها و معافیت مالیاتی، بهره‌مند می‌شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز