خبرگزاری کار ایران

مدیر كل آموزش و پرورش مازندران خبرداد:

افزایش 20 درصدی مدارس قرآن ابتدایی در مازندران

asdasd
کد خبر : ۸۳۱۵۸

مازندران دارای 28 مدرسه تخصصی، 305 مدرسه تخصصی شیفت عصر و 51 مدرسه قرآن ابتدایی است.

ایلنا: محمد علی امیری در شورای معاونین استان كه با حضور بنیادی مدیر كل قرآن، عترت و نماز وزارت برگزار شد گفت: حضور مردم در انتخابات موجب سربلندی ایران اسلامی شد.

به گزارش ایلنا از ساری، مدیر كل آموزش و پرورش مازندران بیان داشت: با این انتخابات جمهوری اسلامی ایران نشان داد دارای نظامی بر مبنای مردم سالاری دینی است.

وی با تبریك به ملت بزرگ ایران و رئیس جمهور منتخب ملت اظهار داشت: در جهان امروز این یك افتخار بزرگ برای كشور ماست كه به دنیا فهماند ایران كشوری اسلامی و مردمی است كه عالی‌ترین مقامات آن با مشاركت مردم انتخاب می‌شوند.

امیری با بیان این كه مازندران در عرصه فعالیت های قرآنی پیشتاز است افزود: افتخار داریم كه كلیه دانش آموزان این استان در تمامی دوره های تحصیلی آیت الكرسی و دعای فرج را حفظ هستند.

وی با بر شمردن مزیت فعالیت های قرآنی در حین تحصیل دانش آموزان، این مهم را تضمین كننده آینده آنان عنوان كرد و گفت: از سال تحصیلی جدید 20 درصد مدارس قرآنی در دوره ابتدایی افزایش خواهد داشت.

مدیر كل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به این كه مازندران دارای 28 مدرسه تخصصی، 305 مدرسه تخصصی شیفت عصر و 51 مدرسه قرآن ابتدایی است، خاطر نشان كرد: قرآن همه چیز ماست و به یقین هرچه به قرآن نزدیكتر شویم و فرزندان را در كنار قرآن و با محتوا و مفاهیم آن تربیت كنیم جامعه سعاتمندتری خواهیم داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز