خبرگزاری کار ایران

مدیر كل آموزش و پرورش مازندران خبر داد:

راهیابی 8 دانش آموز مازندرانی به مرحله دوم المپیادهای علمی كشور

asdasd
کد خبر : ۸۲۸۹۸

این دانش آموزان در دوره ویژه تابستانی المپیادهای علمی كه از روز شنبه 1 تیر ماه در باشگاه دانش پژوهان جوان برگزار می‌شود شركت خواهند كرد.

ایلنا: 8 دانش آموز مازندرانی به مرحله دوم المپیادهای علمی كشور راه یافتند.

به گزارش ایلنا از ساری، محمدعلی امیری مدیر كل آموزش و پرورش مازندران در این مورد گفت: از مجموع 445 شركت كننده در آزمون مرحله دوم المپیادهای علمی، 8 نفر به المپیادهای علمی كشور راه یافته‌اند كه از این تعداد 4 دانش آموز پسر و 4 دانش آموز دختر هستند.

مدیر كل آموزش و پرورش مازندران بیان داشت: این دانش آموزان به دوره ویژه تابستانی المپیادهای علمی كه از روز شنبه 1 تیر ماه در باشگاه دانش پژوهان جوان برگزار می‌شود شركت خواهند كرد.

وی تصریح كرد: دانش آموزان راه یافته به مرحله كشوری، در رشته ادبی از مركز فرزانگان آمل، زیست شناسی از مركز شهید بهشتی آمل، در رشته فیزیك از مركز فرزانگان بهشهر و شهید بهشتی بابل، در رشته رایانه از مركز فرزانگان ناحیه یك ساری و شهید بهشتی آمل و در رشته نجوم از مركز فرزانگان و شهید بهشتی قائمشهر هستند.

آزمون مرحله دوم المپیادهای علمی كشوردر اردیبهشت ماه سال جاری توسط اداره كل آموزش وپرورش به صورت نیمه متمركز برگزار شد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز