خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره راه و شهرسازی آمل خبرداد:

ایمن سازی محور درویش خیل _ فریدون كنار

asdasd
کد خبر : ۸۲۶۳۱

محور درویش خیل _ فریدونكنار به طول 25 كیلومتر یكی از محورهای اصلی و پرتردد مازندران بوده كه عملیات تعریض و چهار خطه شدن آن توسط اداره كل راه و شهرسازی استان در دست اجراست.

ایلنا: رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان آمل از ایمن سازی محور درویش خیل _ فریدون كنار (منطقه چهار راه رئیس آباد) با نصب نیوجرسی به منظور تفكیك باند و افزایش ضریب ایمنی محورخبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری، علیرضا یوسفی ضمن اعلام این خبر گفت: یكی از اهداف راه و شهرسازی استان ایمن سازی محورها جهت تامین سلامت كاربران جاده ای می باشد.

وی در ادامه به محور ارتباطی درویش خیل _ فریدون كنار اشاره و عنوان كرد: محور درویش خیل _ فریدونكنار به طول 25 كیلومتر یكی از محورهای اصلی و پرتردد مازندران بوده كه عملیات تعریض و چهار خطه شدن آن توسط اداره كل راه و شهرسازی استان در دست اجراست.

یوسفی در خصوص ایمن سازی محور فوق اظهار داشت: باتوجه به اینكه اكثر سوانح رانندگی در این محور علی الخصوص منطقه "چهار راه رئیس آباد" از نوع تصادفات رخ به رخ بوده، لذا این اداره جهت ایمن سازی منطقه مذكور اقدام به جداسازی و تفكیك باند رفت و برگشت با نصب نیوجرسی نموده است.

وی حذف نقاط پرحادثه –جداسازی باندهای رفت و برگشت – نصب علائم و تابلوهای ایمنی – خط كشی – نصب گاردریل – نصب حفاظ های بتنی در پرتگاهها – احداث دیوار ضامن و حائل - گابیون گذاری و.... را تنها بخشی از اقدامات و فعالیتهای ایمنی این اداره در سطح محورهای آمل برشمرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز