خبرگزاری کار ایران

کمتر از دو ماه دیگر؛

سرای مهر بازنشستگان آمل افتتاح می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۲۶۱۵

برای رفع نیاز قشر بازنشسته پس از 30 سال كار، تلاش و خدمت به جامعه جهت غنی‌سازی اوقات فراغت آن‌ها این مجموعه‌ طراحی شده است تا بازنشستگان بتوانند از امكانات مورد نیاز خود در این مجموعه استفاده كنند.

ایلنا: شهردار آمل از افتتاح و بهره‌برداری سرای مهر بازنشستگان این شهرستان در مردادماه سال‌جاری خبرداد.

به گزارش ایلنا از آمل، احمد امیرسلیمانی در گفت‌وگو با ایلنا، افتتاح خانه‌های مهر را گامی مهم در راستای رفع نیاز‌های این قشر از جامعه عنوان كرد و گفت: برای رفع نیاز قشر بازنشسته پس از 30 سال كار، تلاش و خدمت به جامعه جهت غنی‌سازی اوقات فراغت آن‌ها این مجموعه‌ طراحی شده است تا بازنشستگان بتوانند از امكانات مورد نیاز خود در این مجموعه استفاده كنند.

وی راه‌اندازی خانه‌های مهر را در انتقال تجارب بازنشستگان مهم دانست و اظهار داشت: با تجمیع خدمات در این كانون‌ها بازنشستگان می‌توانند به راحتی از كلیه خدمات مربوط به بازنشستگان بهره‌مند شوند.

امیرسلیمانی تصریح کرد: خانه بازنشستگان آمل با زیربنای 450 متر مربع در محوطه پارك لاله با هزینه‌ای بالغ بر 4 میلیارد ریال تا پایان مردادماه امسال به بهره‌‌برداری می‌رسد.

شهردار آمل خاطرنشان کرد: این طرح جهت فعالیت‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی بازنشستگان در نظر گرفته شده است.

امیرسلیمانی یادآور شد: در این مركز امكاناتی از قبیل امكانات فرهنگی، رفاهی، سالن آموزش، كتابخانه، سالن رایانه و بهداری، سالن پذیرایی و... ویژه بازنشستگان مرد و زن پیش بینی شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز