خبرگزاری کار ایران

با اعتباری ۲۵ میلیارد ریالی؛

پروژه گازرسانی به دو روستای چالوس افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۷۸۰۱۷

قبل از انقلاب هیچ گونه خدمات گازرسانی در استان وجود نداشته و تمام خدمات به برکت انقلاب و خون شهدای گرانقدر حاصل شده است.

با حضور استاندار مازندران،پروژه گازرسانی به دو روستای کردیچال و والت شهرستان چالوس با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش ایلنا از چالوس، در این مراسم که با حضور استاندار مازندران،معاون عمرانی استاندار،نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی،فرماندار چالوس،مسئولین نظامی و انتظامی،مدیران کل همچنین مدیرعامل ومعاونین شرکت گاز مازندران در مسجد جامع روستای کردیچال برگزار شد،محسن عرب مقوصدی مدیرعامل شرکت گاز مازندران با اشاره به روند اجرای پروژه گازرسانی به کلاردشت اظهار داشت:220 میلیارد ریال برای گازرسانی به این دو روستا هزینه شده و یکهزار و 529 نفر در قالب 482 خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.

وی با اشاره به اجرای بیش از 29 هزار متر شبکه در دو روستای یاد شده،افزود:سرانه هر خانوار برای گازرسانی به روستاهای فوق الذکر 52 میلیون ریال است.

عرب مقصودی ادامه داد:پروژه های گازرسانی به سه روستای کلمه،شکرکوه و کوهپر نیز بیش از 80 درصد پیشرفت داشته و در آینده نزدیک مشعل گاز در سه روستای باقی مانده نیز روشن خواهد شد.

وی نصب هر علمک را به منزله پیام انقلاب دانست و خاطرنشان کرد:قبل از انقلاب هیچ گونه خدمات گازرسانی در استان وجود نداشته و تمام خدمات به برکت انقلاب و خون شهدای گرانقدر حاصل شده است.

عرب مقصودی همچنین بر رعایت مسائل ایمنی و استفاده از وسایل گازسوز استاندارد تاکید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز