خبرگزاری کار ایران

با حضور مسئولان كشوری و استانی؛

نخستین هتل شهر آمل افتتاح و به بهره‌برداری رسید

کد خبر : ۷۵۶۸۸

با حضور مسئولان كشوری و استانی نخستین هتل شهر آمل پس از 30 سال انتظار افتتاح و بهره‌برداری رسید.

با حضور مسئولان كشوری و استانی نخستین هتل شهر آمل پس از 30 سال انتظار افتتاح و بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایلنا از آمل، معاونت عمرانی استانداری مازندران صبح امروز در مراسم آئین افتتاح هتل شهر آمل با اشاره به اینكه ارزش‌های دفاع مقدس با رشادت‌های ایثارگران در روز سوم خرداد با فتح خرمشهر به دشمنان اثبات رسیده است، یادآور شد: رشادت‌های مردم آمل در روز حماسه ششم بهمن كمتر از فتح خرمشهر نبوده است.

سیدعیسی هاشمی حیدری با بیان اینكه شهر آمل جزو شهرهایی است كه نام آن در وصیت نامه سیاسی الهی بنیانگذار انقلاب به نیكی یاد شده است، افزود: امروزه زنجیره توسعه و آبادی این شهر با مشاركت و تعامل مدیران آن برمی گردد.

وی با تاكید براینكه این زنجیره باید همچنان با تعامل مدیران شهری با شهرداری ادامه داشته باشد، اظهار داشت: ساخت هتل با توجه به نیاز شهرستان آمل با 46 درصد صنعت استان از ملزومات این شهر محسوب می‌شود.

فرماندار آمل در ادامه این مراسم با بیان اینكه سال گذشته سال توسعه شهری، زیرساخت‌ها و فرهنگی شهر آمل بوده است، تصریح كرد: با سفر ریاست جمهوری اسلامی و هیات دولت به استان مازندران قدم‌های مثبتی در این شهر برداشته شد كه برای توسعه اقتصادی، سیاسی و حتی حماسه ششم بهمن اثرگذار خواهد بود.

یدالله اكبرزاده با اعلام اینكه با ویژه شدن شهرستان آمل كلیه مدیران ارتقا درجه می‌گیرند، اذعان داشت: ساخت نخستین دانشگاه دولتی فناوری های نوین از قدم مثبت دیگری است كه با همكاری وزارت علوم و فناوری كشور موفق به دریافت مجوز ساخت آن برای این شهرستان شدیم.

وی با تاكید بر اینكه شهرستان آمل با وجود واحدهای تولیدی و قهرمانی تیم والیبال كاله در آسیا ساخت هتل برای این شهرستان الزامی بوده است، ابراز داشت: این هتل مكان مناسبی برای پذیرایی از مهمانان خارجی خواهد بود.

اكبرزاده خاطرنشان كرد: با رایزنی مدیركل تعاونی سهام عدالت مازندران قسمتی از هتل تبدیل به موزه حماسه ششم بهمن سال 60 خواهد شد.

شهردار آمل نیز با اشاره به اینكه عمارت مهمانخانه عمارت در دوره پهلوی اول توسط اتریشی‌ها احداث شده است، افزود: فضای اصلی این عمارت 3400 متر با زیربنای 1860 مترمربع بوده که در سال 54 براساس تاریخچه ثبت شده به صورت نقد و اقساط به شهرداری واگذار شد.

احمدامیرسلیمانی با بیان اینکه آخرین قسط آن در سال 61 پرداخت و هتل به سپاه واگذار شد، بیان کرد: پس از مذاکره با کماندوی مالک اشتر این مکان مقعر نیروهای بسیجی شد.

وی با تاکیرد براین پس از واگذاری این هتل به شهرداری نسبت به مرمت و بازسازی آن اقداماتی از سوی دو سازمان عمران و بهسازی و نوسازی شهرداری آمل انجام گرفت، اظهار داشت: با توجه به رایزنی‌های متعدد با سرمایه‌گذاران متعدد طی سال‌های زیاد این سازمان موفق به واگذاری آن به بخش خصوصی نمی‌شد.

امیرسلیمانی خاطرنشان کرد: پس از آخرین مذاکره به شرکت تعاونی سهام عدالت هتل شهر آمل به مدت 12 سال به این شرکت اجاره داده شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز