خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛

فاز اول مجموعه ورزشی کارگران شهرستان بابل افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۷۵۴۴۶

با توجه به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری باید با همدلی و اتحاد، حماسه سیاسی دیگر را ایجاد کنیم تا بتوانیم دشمنان کشور را مأیوس‌تر از پیش کنیم و دین خود را نسبت به کشور ادا کنیم.

ایلنا:معاونت پشتیبانی و توسعه منابع انسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: کارگران بیشترین نقش را در تحقق حماسه اقتصادی ایفا می کنند و ما هم سعی می کنیم با ایجاد امکانات رفاهی، مانند این مجموعه، دین خود را به آنان ادا کنیم.

به گزارش ایلنا از بابل، ملک محمد نجفی در مراسم افتتاح فاز اول مجموعه ورزشی کارگران شهرستان بابل، تقارن این افتتاح با شکوه با ولادت مولود کعبه حضرت امیرالمومنین (ع) و همچنین سالروز آزادی خرمشهرگفت: این افتتاح را به فال نیک می گیریم و خوشحالیم از بابت اینکه این مجموعه بدست پر خیر و برکت پدر بزرگوار دو شهید افتتاح می‌شود.

معاونت پشتیبانی و توسعه منابع انسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به کمک استانداری مازندران تمام توان خویش را در جهت اتمام این پروژه بکار خواهد بست تا به امید خدا و یاری مسوولین و مردم شریف این شهرستان بتوانیم تا پایان سال جاری یک مجموعه تمام عیار را در اختیار کارگران و مردم این شهرستان قرار دهیم.

 نجفی از اختصاص مبلغی طی هفته آینده برای ساخت و ادامه این پروژه خبر داد و افزود: به محض اینکه بودجه سال جاری توسط مجلس شورای اسلامی به وزارتخانه ابلاغ شود، سعی بر این است که تخصیص اعتبار برای اتمام این پروژه داشته باشیم تا بتوانیم نسبت به این مردم ولایتمدار و شهید پرور ادای دین کنیم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری، باید با همدلی و اتحاد، حماسه سیاسی دیگر را ایجاد کنیم تا بتوانیم دشمنان کشور عزیزمان را مأیوس تر از پیش کنیم و دین خود را نسبت به کشور ادا کنیم.

معاونت پشتیبانی و توسعه منابع انسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به اهمیت حماسه اقتصادی اشاره کرد و گفت: کارگران بیشترین نقش را در تحقق حماسه اقتصادی ایفا می کنند و ما هم سعی می کنیم با ایجاد امکانات رفاهی مانند این مجموعه دین خود را به آنان ادا کنیم.

 در این مراسم نمایندگان مردم بابل در مجلس شورای اسلامی، معاون عمرانی استانداری مازندران، فرماندار، مدیركل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان نیز حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز