خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان مازندران خبرداد:

آغاز طرح رحمت با 183 مرکز توزیع در استان مازندران

asdasd
کد خبر : ۷۱۵۳۵

هدف طرح رحمت در ماه رجب المرجب عرضه مستقیم کالاای اساسی با 5 تا 20 درصد زیر قیمت بازار از تولید به مصرف کننده است.

 ایلنا: حرکت جدید وزارت صنعت،معدن و تجارت تحت عنوان "طرح ماه رحمت" همزمان با سایر استان‌ها در استان مازندران نیز آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، مرتضی هاشم‌پور با بیان این مطلب، اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالاهای اساسی تحت عنوان طرح رحمت از تاریخ 25 اردیبهشت ماه سال‌جاری به مدت 10 روز تا 5 خرداد به صورت شناور در استان مازندران برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اهداف این طرح گفت: هدف طرح رحمت در ماه رجب المرجب عرضه مستقیم کالاای اساسی با 5 تا 20 درصد زیر قیمت بازار از تولید به مصرف کننده است.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان مازندران تصریح کرد: 183 مرکز توزیع و عرضه کالاهای اساسی در سطح استان از تولید به مصرف توسط فروشگاه‌های زنجیره‌ای و بزرگ و حوزه اصناف اقدام به عرضه مستقیم کالاهای اساسی به مردم خواهند کرد.

مرتضی هاشم‌پور با اشاره به کالاهای اساسی مشمول طرح رحمت گفت: کالاهای اساسی همچون روغن، شکر، قند، ماکارونی، گوشت قرمز،مرغ و شوینده ها و... در طرح رحمت عرضه خواهد شد.

وی افزود: این طرح با همکاری واحدهای تولیدی مرتبط و نیز انجمن شرکت‌های پخش، انجمن کشتارگاها و انجمن صنایع غذایی صورت خواهد پذیرفت.

مرتضی‌هاشم‌پور افزایش کارایی شبکه‌های توزیع کالا، کنترل قیمت و پایش تولید، پخش و توزیع کالا با همکاری واحدهای تولیدی، شرکت‌های پخش کالا، فروشگاه‌های زنجیره‌ای را از اهداف دیگر این طرح دانست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز