خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران خبرداد:

افتتاح بیش از 50 هزار واحد مسكن مهر تا كنون در مازندران

asdasd
کد خبر : ۷۱۵۲۵

از سال 88 تا مورخ 92/2/10 بیش از یك هزار و 760 میلیارد تومان، تسهیلات به متقاضیان مسكن مهر از سوی بانك مسكن استان پرداخت شده است.

ایلنا: سید علی اكبر طاهایی، استاندار مازندران در جلسه شورای مسكن استان گفت: بیش از 50 هزار واحد مسكن مهر تا كنون در شهرهای زیر و بالای 25 هزار نفر و بافت‌های فرسوده ی استان به بهره برداری رسیده است.

به گزارش ایلنا از ساری، طاهایی با اشاره به این كه در سفر چهارم هیات دولت به مازندران 7 هزار و 42 واحد مسكن مهر مورد بهره‌برداری قرار گرفت، تصریح كرد: از این تعداد 4 هزار و 111 واحد در شهرهای بالای 25 هزار نفر، یك هزار و 724 واحد در شهرهای زیر 25 هزار نفر و یك هزار و 207 واحد در بافت های فرسوده مورد افتتاح قرار گرفت.

وی خاطر نشان ساخت: دستگاه‌های خدمات رسان، نظام مهندسی، پیمانكاران، ناظرین و... در راستای حل برخی مسایل پروژه‌های باقی مانده ی مسكن مهر استان به منظور افتتاح این پروژه ها در دولت دهم، اهتمام جدی كنند.

طاهایی با اعلام این كه از سال 88 تا مورخ 92/2/10 بیش از یك هزار و 760 میلیارد تومان تسهیلات به متقاضیان مسكن مهر از سوی بانك مسكن استان پرداخت شده است، عنوان كرد: بانك‌های عامل نسبت به اعطای تسهیلات در این راستا در ایام باقی مانده دولت دهم اهتمام كنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این كه در ظرف كمتر از 6 ماه با عنایت رییس جمهور، 2 شهرستان به شهرستان‌های مازندران افزوده شد، تصریح كرد: از سرجمع اعتباراتی كه در راستای توسعه شهرستان‌های سیمرغ و سوادكوه شمالی اختصاص خواهد یافت، به منظور تكمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های مسكن مهر این شهرستان‌ها بهره‌گیری مطلوب شود.  در این جلسه نماینده عالی دولت در استان، كمال رستمعلی، مدیر كل روابط عمومی استانداری را به عنوان فرماندار شهرستان جدید التاسیس سواد كوه شمالی و روح الله معافی، معاون امور جوانان اداره كل ورزش و جوانان استان را به عنوان مدیر كل روابط عمومی استانداری معرفی كرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز