خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل آب وفاضلاب مازندران:

طرح‌های آب وفاضلاب نكا وبهشهر نیازمند اعتبار است

asdasd
کد خبر : ۶۹۳۳۹

طرح‌های بسیار جامع و خوبی درشهرهای بهشهر، نكاء وگلوگاه دردست اجرا و مطالعه است كه درصورت تامین اعتبار این طرح‌ها درموعد مقرر برای ارائه خدمات بهتر به مردم به بهره برداری خواهند رسید.

ایلنا: مدیرعامل شركت آب و فاضلاب مازندران از كمبود اعتبار در اجرای طرح های آب و فاضلاب در شهرهای بهشهر، نكاء و گلوگاه خبرداد.

به گزارش ایلنا از ساری، محمد تقی حسین‌زاده درنشست بررسی مشكل آب آشامیدنی شهرهای مذكور افزود:طرح‌های بسیار جامع و خوبی درشهرهای بهشهر، نكاء وگلوگاه دردست اجرا و مطالعه است كه درصورت تامین اعتبار این طرح‌ها درموعد مقرر برای ارائه خدمات بهتر به مردم به بهره برداری خواهند رسید.

وی اضافه كرد: پروژه آب شیرین كن شهر گلوگاه با مدت تامین آب آشامیدنی به میزان 100 لیتر درثانیه، آبرسانی به شهرهای نكاء و بهشهر باحفر وتجهیز 2 حلقه چاه، اجرای 3 كیلومتر خط انتقال وتجهیز یك حلقه چاه با هدف تامین آب به میزان 140 لیتر در ثانیه، حفر وتجهیز یك حلقه چاه در رستمكلا، احداث 3 باب مخزن وایستگاه پمپاژ و حفر یك حلقه چاه از جمله طرحهای شرکت آبفای شهری در این شهرهاست.

 حسین زاده به مطالعه 20 كیلومتر خط انتقال آب اشاره نمود و یاد آور شد: درصورت تامین اعتبارات آبفای شهری تمام تلاش وهمت خود را برای خدمت صادقانه به مردم انجام خواهد داد.

همچنین  مقیمی نماینده مردم شهرهای بهشهر، نكاء و گلوگاه درمجلس شورای اسلامی گفت: همه ما خادم نظام و مردم هستم و به میدان آمده‌ایم تا به مردم خدمت كنیم و در این راستا تمام تلاش خود را درمجلس برای جذب اعتبارات مورد نیاز به‌كار خواهیم گرفت.

نشست بررسی مشكلات آب آشامیدنی شهرهای بهشهر، نكا و گلوگاه با حضور مقیمی نماینده شهرهای مذكور درمجلس شورای اسلامی،  حسین زاده مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران و نورزاد فرماندار بهشهر برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز