خبرگزاری کار ایران

رییس دانشگاه پیام نور بهشهر:

کرسی آزاداندیشی با موضوع انتخابات در دانشگاه پیام نور بهشهر برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۶۹۳۳۶

از آنجا که رهبر فرزانه و حکیم انقلاب پشتیبان کرسی‌های آزاداندیشی هستند، نباید برای برگزاری این کرسی‌ها هراس داشته باشیم.

ایلنا, رییس دانشگاه پیام نور بهشهر گفت: کرسی آزاداندیشی با موضوع انتخابات در سالن اجتماعات این دانشگاه و حضور پرشور دانشجویان برگزار شد.
به گزارش ایلنا از بهشهر، محمدحسین شعبانی اظهار داشت: از آنجا که رهبر فرزانه و حکیم انقلاب پشتیبان کرسی‌های آزاداندیشی هستند، نباید برای برگزاری این کرسی ها هراس داشته باشیم.
وی بیان داشت: دانشجو باید در فضای دانشگاه از نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کرده و در برابر هجمه‌های دشمنان بایستد و بهترین فرصت در این راستا برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌هاست.
رییس دانشگاه پیام نور بهشهر افزود: صلاح جامعه اسلامی در برگزاری این کرسی‌ها و تحقق منویات و تفکرات مقام معظم رهبری است.
شعبانی به لزوم مطرح شدن مباحث مربوط به انتخابات در کرسی‌های آزاد اندیشی دانشگاه‌ها اشاره کرد و گفت: كرسی‌های آزاد‌اندیشی فضایی است كه دانشجویان با تفكرات مختلف، نظرات علمی خود را بیان می‌كنند و موضوع قابل بررسی دراین نشست‌ها تبیین شاخصه‌های یك رئیس جمهوری خوب است.
وی افزود: دانشجویان می‌توانند در تحقق شعار سال كه از سوی مقام معظم رهبری به عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، تعیین شده نقش به‌سزایی داشته باشند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز