خبرگزاری کار ایران

حداد عادل با حضور در ساری:

بداخلاقی‌ها آب ریختن به آسیاب دشمن است

asdasd
کد خبر : ۶۸۴۷۹

باید با کم کردن وابستگی‌مان به نفت و شکوفایی صنعت داخلی بحران اقتصادی را به حماسه اقتصادی بدل کرده و به خودکفایی و پیشرفت برسیم.

ایلنا: بالاخره پای یکی از مردان ائتلاف ۲+۱ به ساری باز شد و غلامعلی حداد،مرد فرهنگ این ائتلاف، با حضور در حسینیه ارشاد ساری و در میان استقبال اصولگرایان برخی از رئوس برنامه اصولگرایان را در انتخابات پی شرو بیان کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، غلامعلی حداد عادل، عضو پیوسته فرهنگستان هنر و نماینده مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت رشادت‌های فراوان مردم مازندران در دوران انقلاب و پس از آن در ۸ سال جنگ تحمیلی، حرکت آن‌ها را در بنیانگذاری و حفظ حکومت شیعی در ایران بسیار ارزشمند دانست و گفت: مازندرانی‌ها پیشتاز حکومت علوی در کشور هستند.

عضو ائتلاف ۲+۱ اصولگرایان فشار اقتصادی را آخرین تیر ترکش دشمن دانست و تصریح کرد: پیش از این استکبار با جنگ ۸ ساله و فشارهای روانی نتوانست بر ایران چیره شود لذا اینک فشار اقتصادی را دستور کار قرار داده است که مردم ایران با خلق حماسه‌ای آن را نیز به راحتی پشت سر خواهند گذاشت.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش باطل دشمن برای خروج ایران از جاده پیشرفت هسته‌ای خاطر نشان کرد: اسرائیل با توجه به عدم موفقیت در انواع برنامه‌های خود با خطرناک خواندن برنامه صلح آمیز هسته‌ای کشورمان درصدد برپایی آشوبی دیگر است و این در حالی است که خودشان پیشگام نقض حقوق بشر هستند..

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با گلایه از برخی بداخلاقی هاگفت: دشمن در صدد است تا مجلس ایران را به سمت بداخلاقی‌های سیاسی بکشاند زیرا می‌داند این نهاد چه سهم مهمی در تصمیمات کلان کشور دارد و لذا نمایندگان باید همواره هوشیار بشاند.

وی افزود: من همواره به همکارانم در مجلس توصیه می‌کنم که از بداخلاقی‌ها پرهیز کنند زیرا این کار آب ریختن به آسیاب دشمن است.
وی تبدیل کردن تهدید‌ها به فرصت را، یکی از نشانه‌های عزم راسخ و توان بالای کشور دانست و تاکید کرد: باید با کم کردن وابستگی‌مان به نفت و شکوفایی صنعت داخلی بحران اقتصادی را به حماسه اقتصادی بدل کرده و به خودکفایی و پیشرفت برسیم.

حداد عادل در ادامه با اشاره به سخنان رهبری در باره اصلاح شیوه زندگی، زندگی به سبک غربی را آفت معاصر اجتماعی ایران دانست و افزود: اگر غرب گرا باشیم یعنی همواره محتاج آنهائیم و باید صبر کنیم ببینیم آن‌ها چه تصمیمی می‌گیرند تا ما اجرا کنیم و این برخلاف نظر رهبری است و تاکید ایشان برسبک زندگی اسلامی ایرانی الگویی مناسب جهت پیشرفت و عزت نفس جامعه ایرانی است.

عضو فرهنگستان هنر در ادامه اصلاح شیوه زندگی را از ضروریات امروز جامعه برشمرد و افزود: امروز متاسفانه بیشتر ازدواج‌ها در کشور اسلامی نیست، و ملت باید با حماسه اقتصادی از بحران اقتصادی جلوگیری کنند و این با پرهیز از غربگرایی و تمرکز بر اقتصاد و فرهنگ اسلامی محقق خواهد شد.

وی حماسه ۹ دی را نشانه دشمن‌شناسی بالای مردم دانست و گفت: انتخابات پیش رو تجلی حماسه سیاسی است و ملت باید با حضور گسترده خود جلوی برنامه‌های دشمن را بگیرند.

این عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در ادامه با گرامیداشت روز معلم با ستایش این مقام والا، ارزش معلمان را بسیاروالا‌تر از تمثیل‌ها و گزاره‌های زبانی دانست و گفت: معلمین ما حافظان ارزش‌های نظام هستند و اگر آنان نبودند امروز اثری از کشوری فرهنگی و مترقی به نام ایران نبود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز