خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی:

سفرهای زیارتی راهیان نور یك رویداد ارزشمند فرهنگی است

asdasd
کد خبر : ۶۷۶۵۴

سفرهای زیارتی راهیان نور یك رویداد ارزشمند فرهنگی است و باید این گنجینه ارزشمند دفاع مقدس بدرستی به جامعه جدید شناسانده شود.

ایلنا-بهشهر: نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: سفرهای زیارتی راهیان نور یک رویداد ارزشمند فرهنگی است و باید این گنجینه ارزشمند دفاع مقدس بدرستی به جامعه جدید شناسانده شود.

به گزارش ایلنا از بهشهر، احمدعلی مقیمی در مراسم تجلیل از خادمان سفرهای راهیان نور بهشهر که درفرمانداری این شهر برگزار شد، اظهار داشت: مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در سرزمین‌های نور، همچون نشانه‌های معنوی و اماکن مقدس ماندگار خواهد ماند تا نسل‌های بعدی بیایند و از رهگذر سفر به این مناطق برای تعالی حیات فردی و اجتماعی خود توشه‌ای بردارند.

وی بیان داشت: دفاع مقدس هویت ملی ماست و حفظ این هویت ارزشمند و پاسداشت و آشنایی با آن وظیفه تک تک افراد جامعه است که این مهم با طرح راهیان نور محقق می‌شود

نایب رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی افزود: اعزام کاروان راهیان نور یک حرکت شایسته فرهنگی است و آشنایی با فداکاری‌های رزمندگان، تضمین کننده انقلاب اسلامی در مواجهه با همه بحران‌های پیش روی ملت ایران است.
مقیمی ادامه داد: عزت و افتخار امروز کشور مرهون جانفشانی‌ها و خون‌هایی است که شهیدان گرانقدر تقدیم اسلام و انقلاب کرده‌اند و باید به درستی از این گنجینه‌ها پاسداری و پیامشان را به نسل‌های آینده منتقل کنیم.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط کنونی یکی از راه‌های مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن و جنگ نرمی که علیه ارزش‌ها و مقدسات ما به راه انداخته‌اند، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا است که این پاسداری کمتر از شهادت نیست.
در این مراسم از خادمان بر‌تر سفرهای راهیان نور بهشهر تقدیر شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز